Avatar billede superbif99 Nybegynder
08. december 2009 - 13:38 Der er 20 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til hjemmeside adresse (Navn)

Hej...

Jeg er ved at lave en hjemmeside om kvinde fodbold, og skal ha et hjemmeside adresse, og da http://www.kvindefodbold.dk og http://www.kvindefodbold.dk er taget, skal jeg ha noget hjælp til at finde på et godt navn til siden.

Håber der sidder nogle med nogle gode forslag..

Mvh
Superbif
Avatar billede Martinvsig Nybegynder
08. december 2009 - 13:41 #1
Mulighederne er mange men hvad skal der være på siden?, noget om et bestemet hold eller kvindefoldbold nyheder generalt? eller noget helt 3.
Avatar billede superbif99 Nybegynder
08. december 2009 - 13:43 #2
Kvinde fodbold generalt.
Avatar billede Niclas Praktikant
08. december 2009 - 14:55 #3
kvinde-fodbold.dk
kvindefb.dk
Forboldforkvinder.dk
Kvindefodbolden.dk

Ser og jeg kan komme på mere :P Det er lidt svært :)
Avatar billede Niclas Praktikant
08. december 2009 - 15:03 #4
Fodboldkvinder.dk
Fodbold-kvinder.dk

Det kan selvfølelig også ændres til kvinden :)
Avatar billede superbif99 Nybegynder
08. december 2009 - 16:15 #5
Både Fodboldkvinder.dk og Fodbold-kvinder.dk er taget....

Tak for forslagene indtil videre.
Kom endelig med flere.
08. december 2009 - 20:01 #6
Avatar billede Poko1 Ekspert
08. december 2009 - 21:01 #7
Hvad med www.femibold.dk
Avatar billede superbif99 Nybegynder
08. december 2009 - 22:52 #8
Indtil videre har jeg overvejet førende

kvindefb.dk
Forboldforkvinder.dk
Kvindefodbolden.dk
kvindeogfodbold.dk
Kvindebold.dk
boldforkvinder.dk

Men kom endelig med flere forslag.
Avatar billede Niclas Praktikant
09. december 2009 - 13:31 #9
Hvis jeg lige må indføre et ord synes jeg ikke at Kvindebold.dk er et godt navn til dit emne, da det jo dækker alt indenfor bold spil, og ikke kun fodbold...

Jeg vilel selv have valgt Kvindefodbolden, da jeg synes det klinger bedst, og ikke kun fordi det var mig der skrev det. Og dermed ikke sagt at der ikke kan nå at komme bedre forslag :)
Avatar billede superbif99 Nybegynder
09. december 2009 - 14:16 #10
Ja det har jeg også tænkt på.

Hvad med altomkvindefodbold.dk??
Avatar billede superbif99 Nybegynder
09. december 2009 - 14:23 #11
Så laver jeg lige en lille afstemning, med hvad folk synes er bedst af nedenstående.

kvindefb.dk
Forboldforkvinder.dk
kvindeogfodbold.dk
Kvindebold.dk
boldforkvinder.dk
altomkvindefodbold.dk
09. december 2009 - 15:24 #12
kvindeogfodbold.dk
Avatar billede sysnet Nybegynder
14. december 2009 - 14:38 #13
Har du forslået at købet kvindefodbold.dk
Avatar billede superbif99 Nybegynder
14. december 2009 - 15:11 #14
Den er der en anden der har, men har købt www.kvindebold.dk
14. december 2009 - 17:34 #15
Jamen saa er det problem vel loest som foraarsagede at du rejste spoergsmaalene (dette og det med afstemningen) saaledes at de nu kan lukkes?  (Saa er der igen et par spoergsmaal der ikke laengere staar som aabne i min liste af indlaeg.)
Avatar billede superbif99 Nybegynder
14. december 2009 - 17:50 #16
Hvordan lukker man den?
14. december 2009 - 21:54 #17
Man lukker et spoergsmaal ved at acceptere et eller flere svar.  Naar en bruger har sendt et svar i stedet for en kommentar er der en firkant du kan klikke for at acceptere svar og saa fremkommer der paa dit spoergsmaal et felt hvor du kan klikke for at acceptere svar og give points.  Hvis der mere end et medlem der skal have points kan du klikke dem alle og systemet fordeler saa points.  Hvis du mener ikke at have faaet brugbar svar paa et spoergsmaal maa du selv lave et svar som du saa accepterer.  Det er beskrevet i FAQ.  Jeg har kopieret et udsnit nedenfor.  Fordi du i dette tilfaelde har oprettet to spoergsmaal maa du saa lukke begge.

Du vil laegge maerke til at jeg har sendt svar fordi jeg mener at have besvaret dit spoergsmaal, et forslag til navn paa siden.  Der er andre brugere der har givet forslag.  Du har den udvej nu at lave et indlaeg (paa begge spoergsmaal) hvor du opfordrer de brugere til at sende et svar.  Du kan saa, efter en passende tid, fordele points paa de brugere der har sendt svar (og som du synes kan acceptere.)

Jeg kan se at du tidligere har oprettet et par andre spoergsmaal som stadig staar aabne og som du ogsaa boer lukke.

Her er udsnittet fra FAQ:

Hvordan lukker man sit spørgsmål?

Et spørgsmål er lukket når der er lagt et svar, som er blevet accepteret af vedkommende som oprettede spørgsmålet. Hvis du har et spørgsmål hvor ingen af svarene kunne bruges, kan du selv lægge et svar og acceptere dette.

Husk at hvis du selv fandt en løsning, så skriv den endelig som svar da andre kan have glæde af den i fremtiden! Samtidig viser du de brugere, som har brugt tid på dit spørgsmål, at du selv fandt en mere velegnet løsning.
Avatar billede superbif99 Nybegynder
14. december 2009 - 22:20 #18
Okay, så lukker jeg den nu:)
14. december 2009 - 23:00 #19
Og beholder alle pointsene skoent en masse brugere gratis har gjort sig umage med at at stille forslag som svar paa dit spoergsmaal?
Avatar billede superbif99 Nybegynder
15. december 2009 - 00:03 #20
Der var da ikke der havde lavet det som svar..
Avatar billede sysnet Nybegynder
15. december 2009 - 13:30 #21
Prøv at spørg den som har domænet om du kan købet det