Avatar billede Slagterhunden Nybegynder
08. december 2009 - 12:12 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

få mobil bredbånd sendt ud som wifi

jeg har mobil bredbånd fra telmore og køre kanon..
men ville gerne på en måde kunne logge på med min ipod touch.
er der en måde hvorpå jeg kan få sendt signalet ud som wifi? ved at 3 har en router man kan smide deres usb pind i. men virker vel ikke til telmore?
alternativt. kan man bruge min bærbar til at sende signalet ud som wifi. eller en anden wifi dongel jeg har liggende?
har også en trådløs router liggende. men regner ikk emed jeg kan bruge den i den her sammenhæng.
Avatar billede mrtn Nybegynder
08. december 2009 - 21:34 #1
Avatar billede Slagterhunden Nybegynder
08. december 2009 - 21:55 #2
hvor kan den købes? og er det sikkert at den kan bruges med telmores mobil bredbånd?
syntes ikke man kan købe den på det link du skrev.
Avatar billede Slagterhunden Nybegynder
08. december 2009 - 22:47 #3
har fundet routeren på nettet. og til 1700 kroner ser jeg den ikke som et løsning. så hellere an adsl forbindelse til 169,- om måneden ..
Avatar billede mrtn Nybegynder
09. december 2009 - 07:30 #4
Okay. Jeg ved godt at den er dyr. Men Draytek produkter er kvalitet, og det koster...
Avatar billede Slagterhunden Nybegynder
09. december 2009 - 10:59 #5
har skrevet en mail til telmore.. de vil komme med en ligende løsning som 3 har til næste år. må bare blive den jeg venter på så.