Avatar billede jensensbofhus Nybegynder
06. december 2009 - 20:42 Der er 22 kommentarer

Pris forlsag til en hjemmeside.

Hej jeg er ny bruger herinde så i må tage godt imod mig til at starte med.:-)..

Jeg skal have udviklet en hjemmeside aka Just-Eat online mad bestilling, er der nogen af jer der kan give mig en pris forslag på dette arbejdt. Det skal være nøjagtig samme system.

Håber i er  venlig at give mig seriøse bud , hvor vi eventuelt kan drøfte dette med en face2face møde...

                                              Mvh
                                              Jens
Avatar billede mrkaynex Nybegynder
06. december 2009 - 21:37 #1
Hej!

Jeg kan ikke give dig et prisforslag, men kan garantere dig, at hvis det skal være "nøjagtig samme system som just-eat", så bliver det meget dyrt.
Avatar billede webintegrator Nybegynder
06. december 2009 - 22:50 #2
Jeg kan kode den til dig Asp.Net c# , til en pris for 60.000 Kroner det vil nøjagtig være samme system , mere avanceret ..Vi giver den et andet design, den kan arbejde bestillingerne til, fax,email,terminaler... Terminalerne koster 2500 kroner stykket. De kan arbejde alle sammen på engang, også kan jeg lave et cms system til hver oprettet restaurant hvor de kan selv indtaste deres menu og billeder åbningstider leverings områder osv .. Auto matisk vil de blive vist som online når tiden er komme..Alt med kommentar til restauranten osv... Jeg kan lave et fedt fedt system til dig på 1 måned... Jeg garantere dig at jeg er Danmarks billigste og bedste programmør,jeg har envidere arbejdet hos microsoft nu i 2 år .
Avatar billede jensensbofhus Nybegynder
06. december 2009 - 22:58 #3
Det lyder undskyld mit sprog fandeme billigt forhold til de priser jeg har fået på 200-300 tusind kroner.
Jeg sender dig mit nummer bedes du venligst kontakte mig hurtigsit muligt,har også andre projekter til dig vis du kan klare opgaven til den pris..
Avatar billede arne_v Ekspert
07. december 2009 - 04:26 #4
jens>

Prøv evt. at læs http://www.eksperten.dk/spm/894844 og nogle af de tråde som der linkes til der ...
Avatar billede webintegrator Nybegynder
07. december 2009 - 06:48 #5
arne alt er blevet realeseret... så alt du som du kan se der er i gang :-) stavefejlene kan jeg ikke gøre for det kan Jens selv få rettet op, det har vi snakket ..... Men det ikke særligt pænt i prøver ødelægge ens forretning, som jens er klog nok til at ikke høre efter som jeg har snakket med manden og skal mødes idag:-) Også kan i side der hjemme og ærge jer over at jeg har fået arbejdet:-))
Avatar billede emfr08ab Nybegynder
07. december 2009 - 11:40 #6
Hvor mange andre har på fornemmelsen webintegrator og jensensbofhus er samme person...
Avatar billede arne_v Ekspert
07. december 2009 - 15:07 #7
I har realiseret at tage over hele det danske web udviklings marked? Imponerende!

Naar spoerger har verficeret at det er sandt, saa er jeg sikker paa at han ogsaa er imponeret. Men ....
Avatar billede madand Nybegynder
11. december 2009 - 13:39 #8
Jeg gad godt se en enkelt person kode Justeat.dk på én måned og til 60.000 :D
Avatar billede webintegrator Nybegynder
15. december 2009 - 13:55 #9
Det gør du nok den 1. januar :-) i skriver for tomt laver for lidt:-) misundelse er dårligt:-)
Avatar billede keysersoze Guru
15. december 2009 - 18:37 #10
Hvornår kom mad-kurven online - skulle den ikke køre for 1-2 uger siden? eller husker jeg linket forkert?
Avatar billede emfr08ab Nybegynder
16. december 2009 - 12:54 #11
Webintegrator --> Jeg tror ikke, der er nogen, som er misundelige. Du er blot én af mange på nettet, som skriver knap så realistiske ting på nettet, uden at have vist nogen form for dokumentation eller resultater.
Avatar billede emfr08ab Nybegynder
16. december 2009 - 13:05 #12
Jeg tvivler i øvrigt stadig på, at du ikke også selv har oprettet brugeren jensensbofhus. Hvorfor?:

- I har samme type af stavefejl.
- jensensbofhus har nu (d.16 dec. kl 13.) ikke været online siden sin sidste besked, hvilket sjovt nok kun er nogle minutter efter han svarede på din sidste besked.
- jensensbofhus er ny bruger
- Navnet jensensbofhus?? Hvorfor kalde sig det, medmindre han er jensensbofhus. Og det tvivler jeg meget på han er. Har svært ved at se, hvad de skal bruge et "nøjagtig samme system som just-eat" til.
- jensensbofhus virker naiv og useriøs

Ovenstående i kombination får mig virkelig til at tvivle på i er to forskellige personer.
Avatar billede webintegrator Nybegynder
07. januar 2010 - 00:52 #13
Den er snart oppe jeg er meget meget snart færdig indenfor et par dage er den oppe at køre til test:-))) Spænd selen ..

www.mad-kurven.dk  eller www.pizza2eat.dk
Avatar billede webintegrator Nybegynder
07. januar 2010 - 00:59 #14
Jeg er Danmarks billigste programmør til billigst pris!!
Avatar billede webintegrator Nybegynder
07. januar 2010 - 00:59 #15
Jeg er Danmarks BEDSTE programmør til billigst pris!!
Avatar billede webintegrator Nybegynder
07. januar 2010 - 01:00 #16
PÅSTAND:-)
Avatar billede alisss Nybegynder
19. januar 2010 - 01:38 #17
jeg har brug for en programmør til min hjemmeside kan du kontakt mig 61368892elle har du tel nr jeg kan kontakt  dig webintegrator
Avatar billede alisss Nybegynder
19. januar 2010 - 01:42 #18
webintegrator jeg har brug for en programmør til min hjemmeside online bestiling system kan du ringe til mig 61368892
Avatar billede arne_v Ekspert
19. januar 2010 - 02:27 #19
alisss>

I går postede webintegrator URL til en side som han skulle have lavet.

Det tog ikke ret lang tid førend et af de kvikke hoveder her kunne afsløre at det hele var kopieret fra en udelandsk web site.

Derefter postede webintegrator et antal sjofle indlæg. Som coadmin efterfølgende måtte fjerne.

Jeg tror at du skal finde nogen som er bare en lille smule seriøse.
Avatar billede muddi Praktikant
19. januar 2010 - 02:45 #20
arne_v jeg tror sørme aliss er den samme som webintegrator... 300 point og oprettet i dag 19. januar. Dagen er knap 3 timer gammel, så ...

Han er en Troll og det eneste han vil er at få folk op af stolen. Jeg sidder stadig :)

Eller måske er det en seriøs psykotisk skitzofren, for hans virkelighed er ikke helt den samme vi andre lever i tror jeg.

Ud med ham....
Avatar billede muddi Praktikant
19. januar 2010 - 02:50 #21
Det kunne i øvrigt være smart med en funktion på eksperten, der gør det muligt at ignorere spm og indlæg fra brugere man ikke gider spilde tid på...
Avatar billede arne_v Ekspert
19. januar 2010 - 02:57 #22
Det er naturligvis en mulighed.

Men indtil videre vil jeg "assume innocent until proven guilty".