Avatar billede Hveysel Nybegynder
05. december 2009 - 15:19 Der er 5 kommentarer

Skal opgradere til Windows 7

Hej
Jeg skal opgradere min Vista til Wondows 7. I vejledningen skriver de, at man for en sikkerheds skyld skal tage en backup af sine dokumenter. Har nogle af jer erfaring med om Windows 7 faktisk slette visse dokumenter, mails, programmer el.lign.? Er der ellers noget, jeg skal være opmærksom på, inden jeg opgradere?

Tak for svar :-)
Avatar billede Slettet bruger
05. december 2009 - 15:25 #1
der er ingen mail program i windows 7

test lige din maskine inden du begynder

tænd printer og det hele mens du tester

http://windows.microsoft.com/da-DK/windows/downloads/upgrade-advisor

m.v.h
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. december 2009 - 16:36 #2
Backup er for det tilfældes skyld, at maskinen skulle crashe på den ene eller anden måde under installationen.

Der slettes ingen dokumenter m.m. under installationen - med mindre du bruger Vistas mailprogram som treatmenice antyder :)
Avatar billede Hveysel Nybegynder
05. december 2009 - 22:15 #3
Jeg bruger Windows mail. Er det ikke vedirereført i Windows 7?
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. december 2009 - 22:42 #4
#1:
der er ingen mail program i windows 7
Avatar billede Slettet bruger
06. december 2009 - 08:55 #5
brug messinger live uden alle programmerne der følger med fordi så ligger dine mail ude på serveren - farvel til backup.
ved et simpelt højreklik - email indbakke er du der

http://download.live.com/?sku=messenger

messinger  kun denne her
- denne her  -mail
-denne her  -writer
-denne her  - og så videre

m.v.h