Avatar billede klavil Seniormester
04. december 2009 - 12:51 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Googlemail og vedhæftet fil. havner i udbakke og kommer ikke videre

Jeg vil sende en mail med en vedhæftet fil, men den bliver bare i udbakken. Der er ikke en send mulighed i udbakken.
Hvad skal jeg gøre
Avatar billede Glykon360 Nybegynder
04. december 2009 - 13:39 #1
Lav en ny mail tilføj modtager derefter vedhæfter du og så skriv teksten og SEND...
har lige prøvet på min egen og det fungerede.
Avatar billede klavil Seniormester
04. december 2009 - 17:10 #2
Det gør den ikke. Er det fordi det er en winrar fil? Hvis ja, hvordan skal man så sende den fil. I det her tilfælde er det en driver
Avatar billede 220661 Ekspert
04. december 2009 - 18:06 #3
Kan man mon bruge Filemail?
http://www.filemail.com/da/
Avatar billede 220661 Ekspert
04. december 2009 - 18:17 #4
Har lige prøvet at sende en Rar fil til mig selv, og det funker fint
Avatar billede klavil Seniormester
04. december 2009 - 18:18 #5
det ser ud til at virke med filemail. Er det muligt at integrere det i explorer eller firefox?
Avatar billede klavil Seniormester
04. december 2009 - 19:31 #7
Jeg får denne besked: WUSB54AG-v1.0_dr.zip indeholder en eksekverbar fil. Af sikkerhedsmæssige grunde tillader Gmail ikke, at du sender den type filer.

Kan det være nogle indstillinger det er galt med. Jeg har hentet det program som hedder offline?
Avatar billede klavil Seniormester
05. december 2009 - 11:16 #8
Den side du linker til. der kan jeg ikke hente filen til windows. Den kommer op med en hvid fejl side.
Kan det med den vedhæftede fil i gmail have noget at gøre med at jeg har hentet det program så man også kan køre offline?
Avatar billede 220661 Ekspert
05. december 2009 - 13:35 #9
Det er noget jeg har fundet. Bruger det ikke selv, men jeg tror jeg havde brugt Filemail som den er til formålet.
Avatar billede klavil Seniormester
19. december 2009 - 11:01 #10
så vidt jeg kan se, så er det kun winrar filer der er problemet. Har lige sendt nogle word og excel filer som vedhæftet og der er ingen problemer?
Avatar billede 220661 Ekspert
19. december 2009 - 15:46 #11
Tror det er fordi filen indeholder en .exe fil. (driver)
Prøv at pakke nogle billeder, og se om den så laver vrøvl. Dine sikkerhedsprogrammer kan også være grund til det. Send det du kan med mail, og skal du sende andre ting, så brug filemail.