Avatar billede racer2it Nybegynder
28. november 2009 - 21:16 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Logo

Hejsa alle i dejlige mennesker , nu er det en del tid siden jeg har været på siden , men sjovt nok nu hvor jeg ikke kan finde ud af det selv falder min første tanke på EXP.dk.

jeg er i gang med at lave min hjemmeside men mangler et logo. nu har jeg fundet ud af hvad jeg vil ha , men jeg kan ikke selv finde ud af og lave det:

inde på cliche.dk har de et logo (deres skrift hvor C er lavet inde i en kasse) det syntes jeg er mega nice . Jeg vil meget gerne ha det samme bare hvor der står Aagaard.nu og hvor det så er A`et der indremmet.
samme størelse og samme farve.

billede skal være gennemsigtig så det ikke har en "fast baggrund"

håber at der er en som vil hjælpe mig og kan lave sådan nogen .

mvh Patrick
Avatar billede mall Nybegynder
28. november 2009 - 21:43 #1
Hvilke farver og font?
Avatar billede racer2it Nybegynder
28. november 2009 - 21:45 #2
samme farve og samme front ( som jeg også skrev ) :)
Avatar billede mall Nybegynder
28. november 2009 - 21:50 #3
Ahh ja, det overså jeg.. Sorry :)
Avatar billede racer2it Nybegynder
28. november 2009 - 21:53 #4
hehe np :) husk at "billede" skal være gennemsigtig
Avatar billede racer2it Nybegynder
28. november 2009 - 22:29 #5
mine indlæg skulle selvfølige være lavet som kommentar og ikke svar
Avatar billede racer2it Nybegynder
29. november 2009 - 11:10 #6
Jeg vælger og lukke dette emne da jeg har lavet en nogen svar selv . jeg lukker denne og laver en ny.

mvh patrick