Avatar billede Lindsted69 Nybegynder
26. november 2009 - 20:39 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Forhindre webside i at skifte til andet.

Hej

Syntes tit at jeg finder links til en hjemmeside på nettet, der når man klikker på den, begynder at loade, men lidt efter bliver den så overtaget af en anden side, kan man forhindre dette.
Avatar billede Lars_Schutt Nybegynder
26. november 2009 - 20:56 #1
Slå pop-ups fra i din browser?
Avatar billede Lindsted69 Nybegynder
26. november 2009 - 21:06 #2
Det prøvede jeg også dengang og det hjalp ikke.
Avatar billede Lars_Schutt Nybegynder
30. november 2009 - 15:16 #3
Det er dejligt, at der findes en masse gode hjemmesider som ligger inde med et program som kan stoppe diverse pop-ups.

http://www.pcworld.dk/download/38/257
Avatar billede Lindsted69 Nybegynder
01. december 2009 - 10:20 #4
Det er ikke popups, det er lidt svært at forklare, men hvis du loader en side, kan du i bunden af skærmen se at den indlæser siden, som har det navn som hjemmesiden hedder, men når den er halvvejs i indlæsningen ændre navnet sig og du bliver sendt til en anden side som intet har med den oprindelige sie at gøre.
Mener det i gamle dage hed "cirklejerks"
Avatar billede Lars_Schutt Nybegynder
05. december 2009 - 11:17 #5
Det kunne godt lyde, som en ordentlig omgang Malware.
Men er du sikker på, at de hjemmesider som du besøger ikke bare ligger inde med et META-Tag i deres Head?
Avatar billede Lindsted69 Nybegynder
05. december 2009 - 15:13 #6
Jeg har scannet for malware, og der var ingenting.
Aner intet om hvad META-Tag er for noget.
05. december 2009 - 15:30 #7
(Ka' du give et exempel på en sådan hjemmeside ?)
05. december 2009 - 15:33 #8
Hvis du skriver
* http://www.johansen.dk/
skifter den straks over til
* http://www.jubii.dk/

fordi Jubii har sakset/købt top 10 efternavne i Danmark og 'redigeret' til http://www.jubii.dk/ ...

Er det sådan noget du mener ???
Avatar billede Lindsted69 Nybegynder
06. december 2009 - 11:20 #9
Nu er det et stykke tid siden jeg har set en, det undrede mig bare hvorfor det sker.
Men ja det er sådan det ser ud, som du beskriver, kan man gøre noget ved det?
06. december 2009 - 12:08 #10
Nej - og det er jo nok med vilje i 'programmet' ...
Avatar billede Lindsted69 Nybegynder
07. december 2009 - 02:27 #11
Ok, så ved jeg det, smider du lige et svar?
07. december 2009 - 06:19 #12
Ping...