Avatar billede web-girl Nybegynder
21. november 2009 - 22:14 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Systemet genstarter

Jeg har fået samme problem som mange andre, men kan ikke selv løse problemet: jeg får en beskeden "generic host process for win32 services har fundet en fejl og afsluttes" når jeg starter min pc op.

Jeg har startet Spybot op for at scanne og den når også at finde noget skidt, men den når ikke at blive færdig inden systemet lukkes ned med beskeden "Systemet er ved at lukke ... windows skal genstarte, fordi tjenesten Startprogram til DCOM Serverproces sluttede uventet" Her får  man så 60 sekunder og så lukkes der.

Jeg har prøvet

1. Klik start og klik kør
2. Skriv i feltet : shutdown -a
og

1. klik start og klik kør
2. skriv i feltet: Dcomcnfg.exe
3. Komponenttjenester -> computere -> denne computer
4. egenskaber -> standardegenskaber -> fjern alle flueben

men den bliver ved med at lukke ned alligevel.

Hjælp! Hvad gør jeg?
Avatar billede Bufu Nybegynder
21. november 2009 - 22:18 #1
Format C:
21. november 2009 - 22:18 #2
Generelt bør/skal du lige skrive hvad du bruger:
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?

---

Gør den også sådan uden (inter)net fra starten af ?
Avatar billede web-girl Nybegynder
21. november 2009 - 22:27 #3
Jeg bruger windows XP professional service pack 2 :-)

Ja, den gør det også uden at være på nettet fra starten. Efter den nu er genstartet flere gange, ser det ud til at den ikke lukker ned efter 60 sekunder, så jeg er ved at køre en SpyBot scanning. Indtil videre har den fundet

- win32.ZBot
- Fraud.antivirusPro2010
- Win32.Agent.msv
- Win32.Agent.pz
21. november 2009 - 22:39 #4
SpyBot er på ingen måde nok !!!

ServicePack2 er laaaaangt bagud; alle vi andre har kørt med ServicePack3 i lang tid + efterfølgende mange opdateringer !!!

Gennemfør denne 'pakke' ->

Hent og instalér CCleaner http://www.ccleaner.com/ + http://www.spywarefri.dk/manualer/manual-for-installation-og-brug-af-ccleaner/
Under installationen får du tilbudt [Yahoo Toolbar]. Du kan sige ja eller *NEJ* til den.
http://vistaguide.dk/?Artikler/CCleaner-GuideTilOptimeringAfVista/763
Lad programmet foretage en oprydning...

Hent Malwarebytes Anti-Malware herfra:
http://www.besttechie.net/tools/mbam-setup.exe
Eller herfra ->
http://www.majorgeeks.com/Malwarebytes_Anti-Malware_d5756.html

Installer programmet - når det er gjort skal du lade programmet opdatere sig. Herefter åbner et vindue, hvor du skal flytte prikken til "Kør et fuldstændigt systemscan" - klik på Skan Knappen - lad programmet arbejde. Når det er færdig (det tager lidt tid afhængig af hvor meget du har på computeren).
Derefter - Tryk på "Vis resultater" knappen efter scanningen - og herefter tryk på "Fjern det valgte" - nu åbnes log'en og du skal gemme den et sted, hvor du kan finde den igen.
Kopier indholdet herind sammen med en frisk log fra HiJackThis...

...og her er omtalte HiJackThis ->
http://www.spywareinfo.dk/index.htm#/manualer/hijackthis.htm

Bemærk at HiJackThis.exe programmet skal gemmes i en dertil oprettet mappe og IKKE køres direkte fra nettet...

PS: Brug denne version af HJT -> http://www.trendsecure.com/portal/en-US/_download/HiJackThis.exe
Avatar billede web-girl Nybegynder
21. november 2009 - 22:51 #5
Tak for dit lange indlæg, jeg er ved at følge den slavisk nu.

Det er muligt at sp2 er langt bagud men det er desværre ikke noget jeg selv bestemmer over.

Jeg vender tilbage så snart jeg har fulgt dine anvisning, og tak endnu en gang.

:-)
Avatar billede web-girl Nybegynder
22. november 2009 - 01:14 #6
Jeg har nu fulgt dine råd til punkt og prikke og her er de to logs:

Malwarebytes' Anti-Malware 1.41
Database version: 3210
Windows 5.1.2600 Service Pack 2

mbam-log-2009-11-22 (00-55-37).txt

Skan type: Fuldstændig skanning (C:\|)
Objekter skannet: 269731
Tid tilbagelagt: 1 hour(s), 34 minute(s), 44 second(s)

Inficerede Hukommelses Processer: 0
Inficerede Hukommelses Moduler: 1
Inficerede Registeringsdatabase Nøgler: 12
Inficerede Registeringsdatabase Værdier: 5
Inficerede Registeringsdatabase Filer: 6
Inficerede Mapper: 1
Inficerede Filer: 23

Inficerede Hukommelses Processer:
(Ingen mistænkelige filer fundet)

Inficerede Hukommelses Moduler:
C:\Windows\System32\sebdpp.dll (Trojan.Goldun) -> Delete on reboot.

Inficerede Registeringsdatabase Nøgler:
HKEY_USERS\.DEFAULT\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\{19127ad2-394b-70f5-c650-b97867baa1f7} (Backdoor.Bot) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_USERS\.DEFAULT\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\{43bf8cd1-c5d5-2230-7bb2-98f22c2b7dc6} (Backdoor.Bot) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_USERS\.DEFAULT\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\{494e6cec-7483-a4ee-0938-895519a84bc7} (Backdoor.Bot) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_USERS\S-1-5-18\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\{19127ad2-394b-70f5-c650-b97867baa1f7} (Backdoor.Bot) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_USERS\S-1-5-18\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\{43bf8cd1-c5d5-2230-7bb2-98f22c2b7dc6} (Backdoor.Bot) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_USERS\S-1-5-18\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\{494e6cec-7483-a4ee-0938-895519a84bc7} (Backdoor.Bot) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\ControlSet004\Services\sebdpx (Trojan.Goldun) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\sebdpx (Trojan.Goldun) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Image File Execution Options\SETUP.EXE (Rogue.Installer) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Winlogon\Notify\sebdpp (Trojan.Goldun) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Minimal\sebdpx.sys (Trojan.Goldun) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Network\sebdpx.sys (Trojan.Goldun) -> Quarantined and deleted successfully.

Inficerede Registeringsdatabase Værdier:
HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run\wbrc0xdo (Trojan.FakeAlert.H) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run\wbrc0xdo (Trojan.FakeAlert.H) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_CURRENT_USER\Control Panel\don't load\wscui.cpl (Hijack.SecurityCenter) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\Explorer\ForceClassicControlPanel (Hijack.ControlPanelStyle) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Network\UID (Malware.Trace) -> Quarantined and deleted successfully.

Inficerede Registeringsdatabase Filer:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Winlogon\Userinit (Spyware.Zbot) -> Data: c:\windows\system32\sdra64.exe -> Delete on reboot.
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Winlogon\Userinit (Spyware.Zbot) -> Data: system32\sdra64.exe -> Delete on reboot.
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Security Center\AntiVirusDisableNotify (Disabled.SecurityCenter) -> Bad: (1) Good: (0) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Security Center\FirewallDisableNotify (Disabled.SecurityCenter) -> Bad: (1) Good: (0) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Security Center\UpdatesDisableNotify (Disabled.SecurityCenter) -> Bad: (1) Good: (0) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Winlogon\Userinit (Hijack.Userinit) -> Bad: (C:\WINDOWS\system32\userinit.exe,C:\WINDOWS\system32\sdra64.exe,) Good: (Userinit.exe) -> Quarantined and deleted successfully.

Inficerede Mapper:
C:\Windows\System32\lowsec (Stolen.data) -> Delete on reboot.

Inficerede Filer:
C:\Windows\System32\wbrc0xdo.exe (Trojan.FakeAlert.H) -> Delete on reboot.
C:\Windows\System32\sebdpx.sys (Trojan.Goldun) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Windows\System32\cnbjmonk.dll (Trojan.Downloader) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Windows\System32\_scui.cpl (Trojan.FakeAlert) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Windows\System32\rotscxdqqfalqb.dll (Trojan.FakeAlert) -> Delete on reboot.
C:\Windows\System32\rotscxdurwtsnk.dll (Rootkit.TDSS) -> Delete on reboot.
C:\Windows\System32\rotscxevsitgvs.dll (Trojan.FakeAlert) -> Delete on reboot.
C:\Windows\System32\rotscxhxvmtnos.dll (Rootkit.TDSS) -> Delete on reboot.
C:\Windows\System32\rotscxpotvtqdk.dll (Rootkit.TDSS) -> Delete on reboot.
C:\Windows\System32\rotscxrtirskwp.dll (Rootkit.TDSS) -> Delete on reboot.
C:\Windows\System32\rotscxwiboxthr.dll (Rootkit.TDSS) -> Delete on reboot.
C:\Windows\System32\lowsec\local.ds (Stolen.data) -> Delete on reboot.
C:\Windows\System32\lowsec\user.ds (Stolen.data) -> Delete on reboot.
C:\Programmer\SETUP.EXE (Rogue.Installer) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Windows\System32\a99k.bin (Trojan.Goldun) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Windows\System32\sdra64.exe (Spyware.Zbot) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Windows\System32\sebdpp.dll (Trojan.Goldun) -> Delete on reboot.
C:\Windows\pxysdb.dat (Trojan.Goldun) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Windows\System32\rotscxlbapitfu.dat (Rootkit.TDSS) -> Delete on reboot.
C:\Windows\System32\rotscxmkvymxvh.dat (Rootkit.TDSS) -> Delete on reboot.
C:\Windows\System32\rotscxvjxbodov.dll (Rootkit.TDSS) -> Delete on reboot.
C:\Windows\System32\rotscxwbompjxv.dll (Rootkit.TDSS) -> Delete on reboot.
C:\Windows\System32\drivers\rotscxuebwylvc.sys (Rootkit.TDSS) -> Delete on reboot.

---------------------------------------------------

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.2
Scan saved at 01:06:33, on 22-11-2009
Platform: Windows XP SP2 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v7.00 (7.00.5730.0013)
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe
C:\WINDOWS\system32\services.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Apple\Mobile Device Support\bin\AppleMobileDeviceService.exe
C:\Programmer\Bonjour\mDNSResponder.exe
C:\WINDOWS\system32\cisvc.exe
C:\Programmer\Symantec_Client_Security\Symantec AntiVirus\DefWatch.exe
C:\Programmer\Google\Update\GoogleUpdate.exe
C:\Programmer\Java\jre6\bin\jqs.exe
C:\Programmer\Fælles filer\LogiShrd\LVMVFM\LVPrcSrv.exe
C:\Programmer\Symantec_Client_Security\Symantec AntiVirus\Rtvscan.exe
C:\Programmer\NVIDIA Corporation\ForceWare\Multimedia\NVPVR\nvpvrmon.exe
C:\WINDOWS\system32\nvsvc32.exe
C:\WINDOWS\system32\oodag.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\WINDOWS\System32\vssvc.exe
C:\Programmer\RealVNC\VNC4\WinVNC4.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\WINDOWS\system32\oodtray.exe
C:\PROGRA~1\SYMANT~1\SYMANT~1\vptray.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\WINDOWS\SOUNDMAN.EXE
C:\WINDOWS\system32\rundll32.exe
C:\Programmer\NVIDIA Corporation\ForceWare\NVRemote\NvRemote.exe
C:\Programmer\NVIDIA Corporation\ForceWare\Multimedia\NVPVR\NvPvrNetMon.exe
C:\Programmer\Java\jre6\bin\jusched.exe
C:\Programmer\Logitech\QuickCam\Quickcam.exe
C:\WINDOWS\system32\RUNDLL32.EXE
C:\Programmer\Spybot - Search & Destroy\SpybotSD.exe
C:\Programmer\Google\GoogleToolbarNotifier\GoogleToolbarNotifier.exe
C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
C:\Programmer\Logitech\Desktop Messenger\8876480\Program\LogitechDesktopMessenger.exe
C:\Programmer\Logitech\SetPoint\SetPoint.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Logishrd\LQCVFX\COCIManager.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Logishrd\KHAL2\KHALMNPR.EXE
C:\Programmer\Mozilla Firefox\firefox.exe
C:\Documents and Settings\administrator.LYDKOMPAG9ET.000\Skrivebord\HiJackThis\HiJackThis.exe

R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://slettet tekst her
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings,ProxyServer = s1vejle:8080
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings,ProxyOverride = slettet tekst her<local>
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName = Hyperlinks
O2 - BHO: Skype add-on (mastermind) - {22BF413B-C6D2-4d91-82A9-A0F997BA588C} - C:\Programmer\Skype\Toolbars\Internet Explorer\SkypeIEPlugin.dll
O4 - HKLM\..\Run: [OODefragTray] C:\WINDOWS\system32\oodtray.exe
O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\system32\NvCpl.dll,NvStartup
O4 - HKLM\..\Run: [nwiz] nwiz.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [vptray] C:\PROGRA~1\SYMANT~1\SYMANT~1\vptray.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SoundMan] SOUNDMAN.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [Synchronization Manager] %SystemRoot%\system32\mobsync.exe /logon
O4 - HKLM\..\Run: [BluetoothAuthenticationAgent] rundll32.exe bthprops.cpl,,BluetoothAuthenticationAgent
O4 - HKLM\..\Run: [NvRemoteManager] C:\Programmer\NVIDIA Corporation\ForceWare\NVRemote\NvRemote.exe
O4 - HKLM\..\Run: [NvPvrNetMon] "C:\Programmer\NVIDIA Corporation\ForceWare\Multimedia\NVPVR\NvPvrNetMon.exe" start
O4 - HKLM\..\Run: [Adobe Reader Speed Launcher] "C:\Programmer\Adobe\Reader 8.0\Reader\Reader_sl.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [AppleSyncNotifier] C:\Programmer\Fælles filer\Apple\Mobile Device Support\bin\AppleSyncNotifier.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] "C:\Programmer\Java\jre6\bin\jusched.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [AdobeCS4ServiceManager] "C:\Programmer\Fælles filer\Adobe\CS4ServiceManager\CS4ServiceManager.exe" -launchedbylogin
O4 - HKLM\..\Run: [QuickTime Task] "C:\Programmer\QuickTime\QTTask.exe" -atboottime
O4 - HKLM\..\Run: [LogitechQuickCamRibbon] "C:\Programmer\Logitech\QuickCam\Quickcam.exe" /hide
O4 - HKLM\..\Run: [Kernel and Hardware Abstraction Layer] KHALMNPR.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [NvMediaCenter] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\system32\NvMcTray.dll,NvTaskbarInit
O4 - HKLM\..\Run: [Adobe ARM] "C:\Programmer\Fælles filer\Adobe\ARM\1.0\AdobeARM.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [SpybotSnD] "C:\Programmer\Spybot - Search & Destroy\SpybotSD.exe" /autocheck
O4 - HKLM\..\Run: [Malwarebytes Anti-Malware (reboot)] "C:\Programmer\Malwarebytes' Anti-Malware\mbam.exe" /runcleanupscript
O4 - HKCU\..\Run: [swg] "C:\Programmer\Google\GoogleToolbarNotifier\GoogleToolbarNotifier.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [ctfmon.exe] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'LOKAL TJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'NETVÆRKSTJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-18\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'SYSTEM')
O4 - HKUS\.DEFAULT\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'Default user')
O4 - Global Startup: Logitech Desktop Messenger.lnk = C:\Programmer\Logitech\Desktop Messenger\8876480\Program\LogitechDesktopMessenger.exe
O4 - Global Startup: Logitech SetPoint.lnk = C:\Programmer\Logitech\SetPoint\SetPoint.exe
O8 - Extra context menu item: E&ksporter til Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\EXCEL.EXE/3000
O9 - Extra button: (no name) - {5067A26B-1337-4436-8AFE-EE169C2DA79F} - C:\Programmer\Skype\Toolbars\Internet Explorer\SkypeIEPlugin.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Skype add-on for Internet Explorer - {5067A26B-1337-4436-8AFE-EE169C2DA79F} - C:\Programmer\Skype\Toolbars\Internet Explorer\SkypeIEPlugin.dll
O9 - Extra button: Skype - {77BF5300-1474-4EC7-9980-D32B190E9B07} - C:\Programmer\Skype\Toolbars\Internet Explorer\SkypeIEPlugin.dll
O16 - DPF: {3D2CB570-D425-11D5-ABD0-00008369C46F} (CSMenu Class) - https://netbank.danskebank.dk/html/activex/DB/Menu.cab
O16 - DPF: {4871A87A-BFDD-4106-8153-FFDE2BAC2967} (DLM Control) - http://dlm.tools.akamai.com/dlmanager/versions/activex/dlm-activex-2.2.5.0.cab
O16 - DPF: {48DD0448-9209-4F81-9F6D-D83562940134} (MySpace Uploader Control) - http://lads.myspace.com/upload/MySpaceUploader1006.cab
O16 - DPF: {5AE58FCF-6F6A-49B2-B064-02492C66E3F4} (MUCatalogWebControl Class) - http://catalog.update.microsoft.com/v7/site/ClientControl/en/x86/MuCatalogWebControl.cab?1250338280218
O16 - DPF: {6414512B-B978-451D-A0D8-FCFDF33E833C} (WUWebControl Class) - http://update.microsoft.com/microsoftupdate/v6/V5Controls/en/x86/client/wuweb_site.cab?1250338172453
O16 - DPF: {6E32070A-766D-4EE6-879C-DC1FA91D2FC3} (MUWebControl Class) - http://update.microsoft.com/microsoftupdate/v6/V5Controls/en/x86/client/muweb_site.cab?1250338144062
O16 - DPF: {8100D56A-5661-482C-BEE8-AFECE305D968} (Facebook Photo Uploader 5 Control) - http://upload.facebook.com/controls/2009.07.28_v5.5.8.1/FacebookPhotoUploader55.cab
O16 - DPF: {D8575CE3-3432-4540-88A9-85A1325D3375} (e-Safekey) - https://netbank.danskebank.dk/html/activex/e-Safekey/DB/e-Safekey.cab
O17 - HKLM\System\CCS\Services\Tcpip\Parameters: Domain = noget.dk
O17 - HKLM\Software\..\Telephony: DomainName = noget.dk
O17 - HKLM\System\CS3\Services\Tcpip\Parameters: Domain = noget.dk
O17 - HKLM\System\CS4\Services\Tcpip\Parameters: Domain = noget.dk
O17 - HKLM\System\CS5\Services\Tcpip\Parameters: Domain = lydkompag9et.dk
O18 - Protocol: bwfile-8876480 - {9462A756-7B47-47BC-8C80-C34B9B80B32B} - C:\Programmer\Logitech\Desktop Messenger\8876480\Program\GAPlugProtocol-8876480.dll
O18 - Protocol: skype4com - {FFC8B962-9B40-4DFF-9458-1830C7DD7F5D} - C:\PROGRA~1\FLLESF~1\Skype\SKYPE4~1.DLL
O23 - Service: Apple Mobile Device - Apple Inc. - C:\Programmer\Fælles filer\Apple\Mobile Device Support\bin\AppleMobileDeviceService.exe
O23 - Service: Autodesk Licensing Service - Autodesk - C:\Programmer\Fælles filer\Autodesk Shared\Service\AdskScSrv.exe
O23 - Service: Bonjour-tjeneste (Bonjour Service) - Apple Inc. - C:\Programmer\Bonjour\mDNSResponder.exe
O23 - Service: DefWatch - Symantec Corporation - C:\Programmer\Symantec_Client_Security\Symantec AntiVirus\DefWatch.exe
O23 - Service: easyjob 4.0 Scanner Service (easyjob4ScannerService) - Unknown owner - C:\Programmer\protonic software\easyjob 4.0\easyjobscannerservice.exe (file missing)
O23 - Service: FLEXnet Licensing Service - Acresso Software Inc. - C:\Programmer\Fælles filer\Macrovision Shared\FLEXnet Publisher\FNPLicensingService.exe
O23 - Service: Tjenesten Google Update (gupdate1c9b05eda64bafe) (gupdate1c9b05eda64bafe) - Google Inc. - C:\Programmer\Google\Update\GoogleUpdate.exe
O23 - Service: Google Software Updater (gusvc) - Google - C:\Programmer\Google\Common\Google Updater\GoogleUpdaterService.exe
O23 - Service: InstallDriver Table Manager (IDriverT) - Macrovision Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\InstallShield\Driver\1150\Intel 32\IDriverT.exe
O23 - Service: Java Quick Starter (JavaQuickStarterService) - Sun Microsystems, Inc. - C:\Programmer\Java\jre6\bin\jqs.exe
O23 - Service: Logitech Bluetooth Service (LBTServ) - Logitech, Inc. - C:\Programmer\Fælles filer\Logitech\Bluetooth\LBTServ.exe
O23 - Service: Process Monitor (LVPrcSrv) - Logitech Inc. - C:\Programmer\Fælles filer\LogiShrd\LVMVFM\LVPrcSrv.exe
O23 - Service: Symantec AntiVirus Client (Norton AntiVirus Server) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Symantec_Client_Security\Symantec AntiVirus\Rtvscan.exe
O23 - Service: NVIDIA PVR Schedule Monitor (nvpvrmon) - NVIDIA Corporation - C:\Programmer\NVIDIA Corporation\ForceWare\Multimedia\NVPVR\nvpvrmon.exe
O23 - Service: NVIDIA Display Driver Service (NVSvc) - NVIDIA Corporation - C:\WINDOWS\system32\nvsvc32.exe
O23 - Service: O&O Defrag - O&O Software GmbH - C:\WINDOWS\system32\oodag.exe
O23 - Service: VNC Server Version 4 (WinVNC4) - RealVNC Ltd. - C:\Programmer\RealVNC\VNC4\WinVNC4.exe
O23 - Service: X10 Device Network Service (x10nets) - Unknown owner - C:\PROGRA~1\NVIDIA~1\FORCEW~1\NVRemote\x10nets.exe (file missing)

--
End of file - 10429 bytes
Avatar billede web-girl Nybegynder
03. januar 2010 - 14:37 #7
karise_larry smid et svar så jeg kan give dig points.

Godt nytår!
03. januar 2010 - 15:48 #8
Det var nok en 'tråd' jeg har tabt/glemt undervejs ...

Bingo...

Du skal NU install M$ ServicePack3 til XP -> http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=5b33b5a8-5e76-401f-be08-1e1555d4f3d4&displaylang=da
+ efterfølgende MANGE opdateringer fra [WindowsUpdate] !!!

---
03. januar 2010 - 15:54 #9
Mest oprydning ->

Klik på Start->Kør skriv Services.msc (C:\Windows\System32\services.msc) HøjreMusseTast - "Køre som Administrator..." og klik OK.
Find Tjenesten (Hvis den er der)
* Apple Mobile Device - Apple Inc
* easyjob 4.0 Scanner Service
* X10 Device Network Service
stop den hvis den kører, højreklik på den og vælg Starttype Deaktiveret.

---

Afinstall
* Logitech Desktop Messenger
* Apple Mobile Device - Apple Inc.
* Bonjour-tjeneste (Bonjour Service)
* Google Software Updater
*
03. januar 2010 - 16:02 #10
Ping...
(Det var et [svar]...)