Avatar billede set Nybegynder
19. november 2009 - 20:13 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Oprette et budget i Microsoft Dynamics C5

Hej
Jeg sidder med et lille problem.
JEg kan ikke finde ud af at oprette et budget i programmet, så jeg kan se det i f.eks. saldobalancen med budget.
Selv om jeg har importeret fra kontoplanen og prøvet at bogføre budgettet, får jeg en fejl densamled transaktion er ikke 0.
Hvad gør jeg forkert?
Håber på hjælp.
På forhånd mange tak.
Avatar billede set Nybegynder
19. november 2009 - 20:36 #1
Har fundet fejlen
Havde glemt at lave modkonto i budgettet.
Avatar billede Mikkel_Ackey_Wolf Nybegynder
19. november 2009 - 20:37 #2
Hej Set

i forbindelse med bogføring af budgettet er det vigtigt at du har en modkonto på.

brug eventuelt årets resultat, da det i realiteten også er der
resultat skal placeres på ved årsafslutningen

ellers kan du oprette en konto som en af de sidste inden driften stopper, som udelukkende benyttes som Budgetudligningskonto.

mvh

Mikkel Wolf