Avatar billede euphonia Nybegynder
18. november 2009 - 20:07 Der er 7 kommentarer

Installation af spil

Hey...

har et spørgsmål som jeg håber nogen kan svare på...

Jeg vil installere wow (world of warcraft) på min nye Acer Aspire 8930g... Men det er somom den ikke vil "tillade" installation...
når jeg prøver fra CD, så sker der bare ikke noget efter 2 minutter hvor den køre i "install"
Når jeg henter det fra deres HP, så når den til *2%(4.4GB/4.5GB)XXX-Kb/s*
og så sker der ikke mere....

nogen bud på hvad det kan være
Avatar billede Slettet bruger
18. november 2009 - 20:46 #1
Har du nok plads til spillet ? Prøv og kontroller det.
Avatar billede euphonia Nybegynder
18. november 2009 - 21:43 #2
jow sQ jeg mene... 265gb burde efter min mening være nok  Ô_x
Avatar billede Slettet bruger
19. november 2009 - 17:57 #3
Nej det burde være nok.

Kan du installere et andet spil ? Som ikke er wow selvfølgelig :D Eventuelt et andet Blizzard spil.
Avatar billede Slettet bruger
19. november 2009 - 18:00 #4
Se her :D

Fandt en blue post.

For the install issues, Another program may be interfering with the installation. Try selective startup to get around this.

For Windows Vista users:

Click Start and in the "Start Search" field type "msconfig" and hit Enter.
In the General tab:

1. Choose Selective Startup
2. Disable (uncheck) Load startup items
3. Click OK and Reboot

Windows XP users:

Click Start and select Run, then type "msconfig" and click OK.
In the General tab:

1. Choose Selective Startup
2. Disable (uncheck) Load startup items
3. Click OK and Reboot

Then try installing the game again. If you continue to have issues, try more steps here:
http://us.blizzard.com/support/article.xml?articleId=21058

Håber det hjælper
Avatar billede euphonia Nybegynder
19. november 2009 - 20:04 #5
Men jeg forstår simpelthen ikke hvorfor det er umuligt for mig at installere noget...
Avatar billede Slettet bruger
19. november 2009 - 20:17 #6
Har du prøvet mine idéer af ?
Avatar billede euphonia Nybegynder
20. november 2009 - 21:30 #7
Zeska: Jah. men det gav intet resultat desværre. og jeg har ovenikøbet en kammerat som arbejder med Acer-support. og han kan heller ik finde ud af hvad der er galt :(