Avatar billede flol Nybegynder
12. november 2009 - 12:54 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

Hvilket TV er bedst?

Hej.

Jeg står i et lille dilemma, jeg skal vælge mellem tv fladskærme, men hvilket er bedst ?

Det ene er en LG 42PQ2000:
http://cinemagic.dk/shop/lg-42pq2000-5432p.html

Og det andet et Samsung PS-42B430 Plasma:
http://www.fleggaardshop.dk/pi/Samsung_PS_42B430_Plasma_14448_.aspx
Avatar billede mtastar Nybegynder
12. november 2009 - 13:20 #1
Jeg ville ikke købe nogen af dem 42" med den opløsningen, du bliver lyn hurtig træt af det grynede billede, med mindre du sidder meget langt væk fra skærmen. Det er selvfølgelig en smags sag, hvilke ting man vil bruge sit nye TV til. Hvis det "bare" er til at se TV holder det udmærket, men playstation og blue-ray er der en stor forskel...

Hvis jeg skulle vælge mellem de to ovenstående ville jeg kigge på designet og tage stilling ud fra det. Da begge skærme har nogenlunde samme specs...(nu får jeg sikkert høvl)
Avatar billede Jensen DK Novice
12. november 2009 - 13:45 #2
Samsung bruger mere strøm men har et bedre billed end LG, på min LG kan jeg ikke slette programmer ej heller flytte dem i den række følge det passer mig, så jeg ville vælge Samsung.
Avatar billede flol Nybegynder
12. november 2009 - 13:46 #3
Det kan kun blive bedre en det bette TV jeg har nu ;P
Godt nok er det de billigste jeg kunne finde, men det behøver heller ikke være SUPER kvalitet, bare det fungere udmærket er jeg tilfreds. :)

Jeg bestilte Samsung Tv'et, da det var med både DVB-T og DVB-C MPEG4 tuner, hvor LG'en kun havde DVB-T tuner.

Og så kunne Samsung Tv'et også leveres hurtigere. :)

Men alligevel mange tak for din mening ;)
Du kan bare kaste et svar, så for du de Point. :)
Avatar billede mtastar Nybegynder
12. november 2009 - 13:57 #4
det rette valg du traf!

god fornøjelse med TV'et
Avatar billede flol Nybegynder
12. november 2009 - 14:03 #5
Mange tak skal du have..

Nåede ikke at se dit svar silbidor.
men er da glad for jeg bestilte Samsung nu! .. ;)

Jeg gir jer 50point jer :)
Avatar billede flol Nybegynder
12. november 2009 - 14:05 #6
hver* ;P
Avatar billede Blandy Praktikant
12. november 2009 - 14:19 #7
Ingen af dem, da ingen af dem er i fuld HD.
Avatar billede Jensen DK Novice
13. november 2009 - 06:23 #8
Blandy!
Se overskriften >Hvilket TV er bedst?< det er det der er svaret på, kan saktens finde fladskærme som er bedre, det var bare ikke det der blev spurgt om.