Avatar billede mjall0w Nybegynder
11. november 2009 - 14:45 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Skærm billede over på TV, uden video udgang

Hej.

Har lige købt mig et Medion mediecenter, der består af touchscreen med indbygget computer. Dens indhold og skærmbillede vil jeg også gerne have vist på tv'et, så jeg kan sætte film på igennem den.
Opdagede at der intet video output var på computeren, hvilket er lidt kritisk, og overvejer også at bytte den, men vil lige høre herinde først, om det er muligt på en måde at få billedet over på TV'et uden sådan en indgang?
Avatar billede justrace Novice
11. november 2009 - 14:51 #1
Heller ikke DVI eller HDMI?
Avatar billede mjall0w Nybegynder
11. november 2009 - 14:59 #2
Nej intet.
Det er ret dårligt i betragtning af de kalder det for et mediecenter..
Avatar billede justrace Novice
11. november 2009 - 15:04 #3
Så kan jeg ikke rigtig se muligheden for det.
Men kan du fortælle modelnummeret?
Avatar billede mjall0w Nybegynder
11. november 2009 - 15:22 #4
Det er en MEDION AKOYA P4010 D (MD8850) og grafik kortet er et Nvidia GeForce 9100M G
Avatar billede justrace Novice
11. november 2009 - 15:53 #5
Enten er det en bytter, eller gør som jeg har gjort med min HP TouchSmart: Hæng den op på væggen i køkkenet.
Avatar billede mjall0w Nybegynder
11. november 2009 - 16:22 #6
Vil også have den til at hænge i køkkenet. Vil bare gerne have den sat til TV'et, så jeg kan styre film osv inde på TV'et igennem den. :/
Avatar billede justrace Novice
11. november 2009 - 16:36 #7
Det kan ikke lade sig gøre. Den er beregnet til "Stand Alone".
Avatar billede mjall0w Nybegynder
19. november 2009 - 16:35 #8
Hej.
Undskyld det sene svar, men ville lige vente med at svare til jeg modtog en vare der skulle bekræfte om det kunne lade sig gøre.
Bestilte en grafikadaptor fra DeLOCK på getmore,
http://www.getmore.dk/køb-delock-grafikadapter-billig/eksterne-grafikkort/61644_111615_p.html

Og det virker rigtig godt med den, igennem USB vel og mærket.
Avatar billede Bigen Nybegynder
20. december 2009 - 16:52 #9
Hej  Da jeg overvejer at købe en sådan tænker jeg på om den  ville den kunne bruges som Tv/mediaacenter i Køkkenet eller er den for langsom i opstart eller vil man kunne lade den gå i dvale hvor den måske ville kunne vågne op som tv på samme tid som et Lcd Tv
Avatar billede mjall0w Nybegynder
20. december 2009 - 19:18 #10
Nej den er rigtig hurtig i opstart, og fungerer rigtig godt som mediacenter og tv. God lyd og rigtig godt billede. Vi ihvertfald rigtig glade for den..
Avatar billede Bigen Nybegynder
20. december 2009 - 21:47 #11
Det lyder godt så må jeg vist hellere komme i Aldi på Onsdag og for at se om de har en enkelt de vil sælge for 6K.
Tak for svaret