Avatar billede zahi Nybegynder
09. november 2009 - 12:03 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Falsh (swf) fil på hjemmeside

Hej

Jeg har fået en flash fil af vores grafiker der skal på nettet.
Hvordan laver jeg en link til denne fil så den åbner flash fil i browseren?
Avatar billede hmanback Nybegynder
09. november 2009 - 13:19 #1
simpelt eksempel http://www.w3schools.com/flash/flash_inhtml.asp

Derudover, Læs i manualen til flash om "Publishing and Exporting"
Avatar billede zahi Nybegynder
09. november 2009 - 14:29 #2
Hej

Jeg har prøvet med den kode:
<object width="550" height="400">
<param name="movie" value="somefilename.swf">
<embed src="somefilename.swf" width="550" height="400">
</embed>
</object>

hvor jeg har ændret somefilename.swf til mit fil navn men jeg får en stor grå kasse på siden.
Avatar billede hmanback Nybegynder
09. november 2009 - 14:36 #3
ligger swf'en i samme mappe som den html side der skal vise swf.

Jeg vil anbefale at du læser i manualen til Flash om "Publishing and Exporting"

Eller bed din grafiker om at publicere swf'en sammen med en html fil.
Avatar billede zahi Nybegynder
11. november 2009 - 13:37 #4
Hej

Nu har jeg fået den til at køre men den viser kun en side af flash filen,i stedet af det 16 sider som filen har.
Avatar billede gormgorm Nybegynder
11. november 2009 - 22:00 #5
Dette er ikke et svar men check evt. mit online kursus på:

http://sideone.dk/html/tutorials_flash_cs4.php

Eller for øvede:

http://sideone.dk/html/tutorials_webdesign_flash.php
Avatar billede zahi Nybegynder
04. februar 2010 - 09:20 #6
Hej kan I sende svar så jeg kan dele points?