Avatar billede Engelb Nybegynder
09. november 2009 - 02:38 Der er 5 kommentarer

Kan ikke indlæse brugerprofil

Hej, Jeg er stødt på et ret belastende problem.
Ved opstart til mit XP skal jeg som vanligt logge ind på min profil. men nu skriver den noget i retning af "Den valgte profil kan ikke indlæses, genstart computeren, genopstår problemet igen kontakt netværksadminstratoren. Ved klik på "ok" står der, den valgte profil findes ikke. Windows har oprette en midlertidig profil.
Det er pænt belastende, for alle mine dokumenter, alle billeder alt som jeg bruger til hverdag ligger i dokument mappen, og den er nu væk. Fejlsikret tilstand virker ikke, systemgendannelse hjælper ikke, og hjælper heller ikke at logge på med en anden admin konto. Jeg kan se i avancerede egenskaber under system at profilen stadig findes og fylter 3,21 GB, men eneste mulighed her er at slette den.. Og det har jeg jo ikke lige tænkt mig. Hvad gør jeg?

System.
Lenovo T43
Win XP Pro SP3
1GB ram
Avatar billede Jensen DK Novice
09. november 2009 - 06:52 #1
Jeg har lige prøvet her, og det virker.
Boot op og tast F8 fejlsikrettilstand, log ind som administrator ber den om kode og du ikke har nogen på så tast enter, når du er inde klik start denne komputer, højreklik på C drevet vælr stigfinder, dokument and settings, så kommer din mappe frem med dine ting, du kender selv navnet på mappen.
Avatar billede vejmand Juniormester
09. november 2009 - 07:57 #2
Avatar billede Engelb Nybegynder
14. januar 2010 - 00:32 #3
Jeg fik løst det takket være silbidor :)
Avatar billede vejmand Juniormester
14. januar 2010 - 03:23 #4
Så mangler du bare at lukke spørgsmålet.  :-)

Du lukker spørgsmålet ved at sætte flueben i "Accepter dette svar" ud for svaret, og klikke på "Accepter svar og afgiv point" nederst.
Avatar billede Jensen DK Novice
14. januar 2010 - 07:02 #5
Jeg tror ikke at spørger ved hvordan man gør, sæt flueben i firkanten under det farvede svar til højre, og klik accepter nede til venstre så er der givet point og spørgsmålet er lukket.