Avatar billede anrepe Nybegynder
08. november 2009 - 21:09 Der er 4 kommentarer

Deaktiveere mousepad............

Efter en gen-inbstallation af XP, kan jeg ikke finde min mousepad i egenskaber........jeg vil nemllig gerne deaktivere  den............er der en løsning ??
08. november 2009 - 21:25 #1
Har du korrekte XP driver instaleret ?

Eller har jeg en løsning...

http://www.eksperten.dk/list/spoergsmaal/anrepe ???
http://www.eksperten.dk/faq#faq-3
Avatar billede anrepe Nybegynder
08. november 2009 - 21:42 #2
Jeg har slet  ikke install.eret nogen driver til min touchpad, ...........men den virker.
Avatar billede Mathias90 Nybegynder
08. november 2009 - 22:21 #3
Gå ind på producentents hjemmeside og hent driveren (med tilhørende program) til dit touchpad.

Installer denne. I programindstillingerne vil du så have muligheden, for at slå dit touchpad fra.
Avatar billede francko00 Nybegynder
09. november 2009 - 05:20 #4
Tit og ofte kan denne også deaktiveres i BIOS hvis du har styr på det, ellers er det nok synaptics driveren du skal have installeret.