Avatar billede powerpunk Nybegynder
08. november 2009 - 17:12 Der er 1 løsning

Skærm går i standby ved winXP logon.

Hej eksperter.

Jeg har lige haft min PC åben for at fjerne en ramklods, som jeg mistænkte for at være defekt. Efterfølgende opfører maskinen sig mystisk; Når jeg starter op kommer der billede på skærmen, lige indtil jeg når dertil hvor den skulle have vist WinXP logon skærmen. Så bliver skærmen sort og går kort efter i standby, Som hvis jeg ikke havde rørt maskinen længe.

Hvis jeg starter op i VGA- eller Safemode kommer der fint billede på.

Er der nogen der har et godt bud på hvad der går galt når jeg lader den starte normalt op?
Avatar billede powerpunk Nybegynder
08. november 2009 - 17:18 #1
Hmmm... nevermind.

Det lykkedes mig at boote i safe mode og finde et System Restore Point fra i forgårs. Den blev øjensynlig glad igen efter at være blevet rullet tilbage dertil...