Avatar billede Slettet bruger
06. november 2009 - 18:15 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Start i Stifinder

Egentlig er det meget banalt (tror jeg) men jeg kunne godt tænke mig at jeg starter det samme sted når jeg starter stifinder op i stedet for at skulle klikke mig gennem flere led iindtil jeg kommer til den mappe jeg foretrækker at starte i. Hvordan gør jeg det? Bruger Win XP
Avatar billede Mathias90 Nybegynder
06. november 2009 - 18:38 #1
Det er vel bare at oprette en genvej til mappen og kalde den stifinder og åbne den hver gang du skal benytte explorer.
Avatar billede zips Juniormester
06. november 2009 - 19:30 #2
Se nederste på dette link http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=KB;EN-US;q307856&

Change the Windows Explorer Default Startup Folder
To change the default startup folder for Windows Explorer:

  1. Click Start, point to All Programs, point to Accessories, and then right-click Windows Explorer.
  2. On the menu that appears, click Properties.
  3. In the Target box, append the "/root" command-line switch to the "%SystemRoot%\Explorer.exe" command, using the startup location that you want. For example, if you want Windows Explorer to start at the root of drive C, edit the command to the following:
      %SystemRoot%\Explorer.exe /root, C:\
  4. Click OK.
Avatar billede Slettet bruger
08. november 2009 - 18:45 #3
Tak zips - det virkede
Avatar billede zips Juniormester
08. november 2009 - 19:39 #4
Her er et svar :-)