Avatar billede ceciliemathias Nybegynder
06. november 2009 - 12:53 Der er 4 kommentarer

Netværkskort kan ikke slettes

Hej alle

Jeg har et problem med at jeg ikke kan afinstallere netværkskort fra realtek , hvis jeg gør det kommer den op igen med fejl og siger hardware kan ikke starte, det samme gør sig gældende hvis jeg bruger en trådløs usb adapter den installeres men med fejl....Problemet er pludselig opstået..mystisk...Jeg kører XP
Avatar billede vejmand Juniormester
06. november 2009 - 13:01 #1
Ved pludselig opståede problemer, prøv en systemgendannelse:

Start -> Alle programmer -> Tilbehør -> Systemværktøjer -> Systemgendannelse -> Følg guiden, og vælg et tidspunkt fra før problemet opstod....
Avatar billede ceciliemathias Nybegynder
06. november 2009 - 13:10 #2
Det er prøvet flere gange uden held !
Avatar billede Vandreren Novice
06. november 2009 - 15:10 #3
"Netværkskort kan ikke slettes"
"jeg ikke kan afinstallere netværkskort"

Hvad gør du for at afinstallere eller slette enheden?
Avatar billede ceciliemathias Nybegynder
06. november 2009 - 15:24 #4
jeg prøver i enhedshåndtering