Avatar billede eSKape Nybegynder
05. november 2009 - 22:36 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

Pris på brugt Lenovo x60s bærbar

Hej folk

Jeg har fået tilbudt en Lenovo x60s bærbar af en ven, som han har købt fra sit arbejde og selv haft i 4 måneder. Han siger, at den er fra engang i 2008, så den er 1-1½ år gammel. Pæn og velholdt, men naturligvis ikke 100% uden slidtage.

Det er en 12,1" skærm, 1,4 Ghz Core 2 Duo, 4 GB DDR2 Ram, wifi, 250 GB disk.
Der følger UltraBase dockingstation med, med optisk drev i (hvilket der ikke er i computeren) samt en taske. Der følger også licens til WinXP med.

Hvilket prisskilt vil I sætte på sådan en subnote bærbar til idag?

Jeg skriver ikke hvad han forlanger, for at få jeres bud inden.

Med venlig hilsen
SvendK
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. november 2009 - 22:50 #1
3000 hvis der medfølger kvitt.
Mindre hvis ikke - nok ca. 2500 max.
06. november 2009 - 07:00 #2
Avatar billede eSKape Nybegynder
17. november 2009 - 14:53 #3
Hej folk - beklager det sene svar, der har lige været run på i mit liv :)

Der er ikke kvittering, men der er garanti indtil 25/2 2012 - det glemte jeg at skrive. Det kan man se ved at indtaste modelnummer og serienummer på Lenovos hjemmeside.

Vil I virkelig ikke give mere end 3000,- inkl. dockingstation med drev i? I så fald har han jo prissat den temmelig højt til at starte med. Han har startet med omkring 6000,-!

Kom endelig med input. Det er en lækker lille maskine, men jeg vil hverken give 5- eller 6000 for den...

/Svend
Avatar billede eSKape Nybegynder
25. december 2009 - 21:13 #4
Nå, ja... der kom en større disk i, 320 GB - og så er det en DVD-brænder, ikke bare dvd.læser (hvilket dog også ville være underligt).

Anywho, jeg købte den for 4500.

Tusind tak for jeres svar. Jeg har presset ham en del pga. dette.
Avatar billede eSKape Nybegynder
25. december 2009 - 21:21 #5
Hvordan lukker man tråden og giver point?
Avatar billede eSKape Nybegynder
25. december 2009 - 21:22 #6
Ah, John og Karise, smid lige et svar, så deler i den.
Igen, tak for svarene.
Avatar billede johnstigers Seniormester
25. december 2009 - 22:37 #7
ok
26. december 2009 - 00:20 #8
Ping...