Avatar billede pakaci Nybegynder
04. november 2009 - 20:51 Der er 6 kommentarer

Gemt doc. efter at være gået ind i det på mail?

Hej Alle..

Jeg har åbnet et dokument fra min hotmail, og skrevet i den hvorefter jeg kom til at trykke på gem. Hvor er det henne nu? Er det væk for altid eller hvad ligger det under når det er taget direkte fra mail?
Avatar billede Vandreren Novice
04. november 2009 - 20:54 #1
Det ligger måske blandt de midlertidige filer i en temp-mappe. :)
Avatar billede pakaci Nybegynder
04. november 2009 - 21:03 #2
Super tusind tak :)
Avatar billede vejmand Juniormester
04. november 2009 - 21:46 #3
pakaci >> >> Husk at sende egne indlæg som "Kommentar" og ikke som "Svar".
"Svar" er tiltænkt løsningen, så der kan tildeles point som tak for hjælpen.  :-)

Har du fundet din fil?
Avatar billede pakaci Nybegynder
04. november 2009 - 22:37 #4
Sorry, nej jeg kan stadig ikke finde den faktisk.:?
Avatar billede Vandreren Novice
04. november 2009 - 22:46 #5
Der er jo det problem, at midlertidige filer er ... midlertidige. Navnet er ret passende. :)

Dit eneste håb er nok at søge på et ord eller to, som du med sikkerhed ved indgår i dit dokument:

I Vista: Indtast søgeordene i feltet "Indhold" i søgefeltet.

"Al tekst, der indgår i dokumentet, f.eks. en tekstfil, et regneark eller en PowerPoint-præsentation."
http://windows.microsoft.com/da-DK/windows-vista/Searching-in-Windows-Vista-Part-1-Secrets-of-the-Search-box

I XP hedder det tilsvørende søgefelt "Tekststreng".

Hvis en indholds- eller tekststrengssøgning ikke kan finde din fil, så har den nok skiftet status fra midlertidig til slettet.
Held og lykke. :)
Avatar billede Vandreren Novice
04. november 2009 - 22:48 #6
Jeg mente selvfølgelig tilsvarende søgefelt, ikke tilsvørende. (Pokkers Dvorak-tastatur...)