Avatar billede ressurex Praktikant
04. november 2009 - 19:35 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

program til at dele billder og film med familie

Hej.

jeg har lige købt mig et stort abonnement hos one.com

Jeg ønsker derfor at oprette min egen hjemmeside, hvor min familie kan logge på og hente filer, her billeder og film som vi deler ud af hver især.

Har nogle af Jer eksperter kendskab til en sofware hvorpå man kan lade brugere logge på en side kørende på one.com server og så hente en film man selv har uploadet.

Vi vil bruge den til begge familier, og derfor ønsker brugere/password så det ikke kan blandes de ting vi vil dele med andre i familien.

jeg forestiller mig en side der er simpelt at oprette i php, og så kan folk logge på og hente filer som vi har uploadet til one.com server.

håber I kan svaret.
Avatar billede tiger_dk Mester
05. november 2009 - 19:20 #1
der er selvfølig altid picasa http://picasa.google.com/ men det er nok ikke sådan du søger !

Der kan du jo lavet et webalbum osv. faktisk rigtig godt billedeprogram !
Avatar billede tiger_dk Mester
13. november 2009 - 23:25 #2
Hvad fandt du ud af her ?
Avatar billede tiger_dk Mester
16. januar 2010 - 13:07 #3
har du fået løst problemet ?
Avatar billede ressurex Praktikant
26. marts 2011 - 16:48 #4
ja, ajaxexplorer..

:0)