Avatar billede Fireaim1 Nybegynder
04. november 2009 - 18:00 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Problemer med printerserver

Hej :)

Som sagt har vi et problem med vores printer som er en HP Photosmart C4480.

Den er sat til en Trendnet TE100-MP1U ( printerserver )

Se den her:

http://www.trendnet.com/langen/products/...

Problemet er at printeren ikke kan findes på min mors pc men den kan sagtens findes på min pc.

Vi har begge et program program installeret som fulgte med til printerserveren. Som man bruger til at finde printeren. Det er installeret på begge maskiner men det er kun min der kan finde printeren.

Håber i ved hvad der er galt :)
Avatar billede Fireaim1 Nybegynder
04. november 2009 - 18:22 #1
Avatar billede Slettet bruger
05. november 2009 - 12:36 #2
Kan du evt. oprette en lokal tcp/ip port på din mors maskine og installere printeren denne vej? Det kræver at du kender printerens/printserverens ip-adresse.

Se evt. her http://biochemistry.ucsf.edu/dept/it/Support/Windows/print_over_ip_pc.html hvordan man sætter det op manuelt med en netværksprinter.
Avatar billede Fireaim1 Nybegynder
06. november 2009 - 17:32 #3
Mange mange tak for det link nu fik jeg det endelig til at virke :)
Avatar billede Fireaim1 Nybegynder
06. november 2009 - 17:33 #4
Kunne du ikke lave et svar så jeg kan give dig point :)
Avatar billede Slettet bruger
06. november 2009 - 19:47 #5
Jo da :)