Avatar billede Support6 Nybegynder
03. november 2009 - 21:42 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Backup

Hejsa..

Har virkelig brug for noget hjælp her.. Min backup er stoppet med at fungere.. får følgende fejl..

Backup Status
Operation: Backup
Active backup destination: File
Media name: "Data_1.bkf created 03-11-2009 at 20:06"

Volume shadow copy creation: Attempt 1.
Timeout before function completed

Error returned while creating the volume shadow copy:0xffffffff.

Error returned while creating the volume shadow copy:ffffffff
Aborting Backup.

The operation did not successfully complete.

Det startede efter installation af Symantec endpoint sulution.
mail scannings program..

ved ikke om det er en tilfældighed, men på samme tid bliver min eventlog fil corrupt, og kan kun åbnes nogen gange.. Har prøvet at afinstallere symantec igen, men dette hjælper ikke på nogen af fejlene..
de løsninger jeg har fundet handler om at reg. nogle dll filer, dette har jeg prøvet men uden held..:-(

Håber på en venlig sjæl..:-D
Avatar billede Slettet bruger
04. november 2009 - 09:47 #1
Lyder mystisk.

Jeg fandt lige et par sider, der omhandler problemet.

1. http://www.petri.co.il/forums/showthread.php?t=5708

2. http://www.eggheadcafe.com/software/aspnet/28860560/-error-returned-while.aspx

3. http://support.microsoft.com/kb/913360

Håber det hjælper dig i den rigtige retning.
Avatar billede Support6 Nybegynder
04. november 2009 - 14:05 #2
Hejsa..

Tak for det.. tror jeg har læst dem...:-D Har nemlig været temlig mange igennem.. Men tjekker dem lige ud...
Avatar billede Slettet bruger
11. november 2009 - 11:02 #3
Kan du ikke lukke dit spørgsmål hvis problemet er løst?
Avatar billede Support6 Nybegynder
23. november 2009 - 15:05 #4
Så tror jeg løsningen er fundet... Pyhhhhhh...:-)

VSSADMIN kigger efter Eventcls.dll i C:\Documents and settings\Administrator
Selvom den ligger i  C:\WINNT\system32

Jeg kopierede filen over i C:\Documents and settings\Administrator foldereren og nu virker det..:-D