Avatar billede swk Nybegynder
02. november 2009 - 20:03 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

sort skærm, hjælp

hej alle ekspeter

jeg har et problem jeg håber i kan hjælpe mig med,

det drejer sig om at jeg har fået installeret en "ny" driver til mit grafikkort, efter jeg har installeret det, har jeg været inde og ændre på nogle indstillinger, nu er skærmen sort, men der er stadig lyd på, jeg har sattet den til mit tv, og jeg kan ku se det meste at højre side af skærmen ?

håber i kan hjælpe mig med at få skærmen tilbage til min computer, da jeg skal skrive engelsk aflevering idag
Avatar billede swk Nybegynder
02. november 2009 - 20:04 #1
kan man ændre noget inde fra bios måske ?
Avatar billede mismis Nybegynder
02. november 2009 - 20:10 #2
genstart computeren,
når den når til der hvor den skl til at loade windows
trykker du på F8 tasten om en ånsvag

til der komme en menu frem

der vælger du boot i VGA mode

så kommer du ind i windows i 640x480

og der kan du så igen stille den opløsning som din skærm kan trække
og er det en fladskærm så husk max 60 hz

mvh

mis
Avatar billede swk Nybegynder
02. november 2009 - 21:18 #3
tusind tusind tak for hjælpen, det hele virkede :) du får point
Avatar billede mismis Nybegynder
02. november 2009 - 21:24 #4
god arbejdslyst med engelsk opgaven