Avatar billede noizphunk Nybegynder
29. oktober 2009 - 00:20 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

ATI Radeon Graphics klistermærke på computeren men NVIDIA GeForce grafikkort i computeren?

Hej

Jeg har en computer hvorpå der er et ATI Radeon Graphics klistermærke men når jeg højreklikker på skrivebordet og trykker skærmindstillinger viser den min skærm og et NVIDIA GeForce 8500 GT grafikkort. Jeg vil bare vide om der er nogen der ved hvorfor der er et ATI klistermærke på istedet for et NVIDIA når det nu er et NVIDIA GeForce grafikkort der er i computeren.

Jeg har en

AMD Athlon(tm) 64 X2 Dual Core Processor 4200+
3GB Ram
500 GB HDD
Avatar billede katru Nybegynder
29. oktober 2009 - 08:09 #1
Hvorfor der et ATI klistermærke ved jeg ikke, men et bud kunne være at der tidligere har været et ATI kort i maskinen. Man skal alligevel ikke kigge på klistermærker, men hvad computeren siger der er i.
Avatar billede Slettet bruger
29. oktober 2009 - 08:11 #2
mit bud.

mennesker begår fejl og ham der har samlet den sætter et forkert mærkat på.
Avatar billede noizphunk Nybegynder
29. oktober 2009 - 12:33 #3
Det kan godt være der er kommet et forkert klistermærke på ved fejl.

Jeg lukker tråden nu.