Avatar billede Bengtsson1994 Nybegynder
26. oktober 2009 - 16:09 Der er 14 kommentarer

HJÆLP!

Hej

Jeg har et stort problem med min computer, når jeg fx prøver og downloade "Skype", og jeg vil gemme skype på skrivebordet, kommer den aldrig til at lægge på skrivebordet, og det værste er at den slet ikke er på computeren?, altså min problem er at når jeg prøver og hente et program dukker det aldrig op på computeren?

Håber i kan hjælpe.
Avatar billede vejmand Juniormester
26. oktober 2009 - 16:20 #1
Er det herfra du prøver at gemme?
http://www.skype.com/intl/da/download/skype/windows/downloading/

Kommer der en fejlmelding, eller hvad sker der når du prøver?
Avatar billede Bengtsson1994 Nybegynder
26. oktober 2009 - 16:29 #2
Når jeg prøver og hente en fil eller et program, starter den filoverførelsen, og den henter os den helt færdigt, men når den så er færdig, er filen aldrig på computeren?
26. oktober 2009 - 16:29 #3
... er det generelt med 'hvad som helst' du forsøger at "downloade" og gemme på putteren ?
Og du er 200% sikker på hvor du vælger at gemme ???

Generelt: Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?
Avatar billede Bengtsson1994 Nybegynder
26. oktober 2009 - 16:31 #4
Det er en vista, men det er mest med fx world of warcraft Addons, altså filer, ikke så meget med skype og messenger, men mest med filer, fx billeder, musik osv ! :(
Avatar billede vejmand Juniormester
26. oktober 2009 - 16:37 #5
Prøv evt. at højreklikke på ikonet for beowseren -> Kør som administrator

Måske det hjælper.....
Avatar billede Bengtsson1994 Nybegynder
26. oktober 2009 - 16:47 #6
Forstår ikke hvad du mener?
Avatar billede vejmand Juniormester
26. oktober 2009 - 16:51 #7
Luk din browser (f.eks. Internet Explorer)
Højreklik på ikonet for IE
Vælg "Kør som administrator"
Prøv igen at downloade
Avatar billede Bengtsson1994 Nybegynder
02. november 2009 - 18:00 #8
det hjælper ikke!, men der var en gang hvor en af mine venner skiftede alle mulige instillinger inde i Internet Explorer kan det være noget med det?, kan man måske gendanne alle indstillinger som de var fra start af? :D
Avatar billede vejmand Juniormester
02. november 2009 - 18:53 #9
Funktioner -> Internetindstillinger -> Sikkerhed -> Nulstil alle zoner
Avatar billede vejmand Juniormester
02. november 2009 - 19:32 #10
Eller måske denne:

Funktioner -> Internetindstillinger -> Avanceret -> Nulstil
29. december 2010 - 12:25 #11
(Hvad endte denne tråd med ?)
Avatar billede Bengtsson1994 Nybegynder
29. december 2010 - 16:11 #12
ja, mit problem er ordnet :)
29. december 2010 - 22:19 #13
Avatar billede vejmand Juniormester
29. december 2010 - 22:24 #14
Hvilken løsning brugte du?
Så vi kan sende et svar, som du kan acceptere........