Avatar billede e30_fk Nybegynder
26. oktober 2009 - 01:20 Der er 4 kommentarer

Hvordan installerer jeg Joomla?

Jeg har nu forsøgt at installere Joomla gentagne gang men uden held.
Jeg har udpakket alle filer og kopieret dem over på serveren idet jeg troede at installationen ville gå igang men nej.
Det eneste jeg får ud af det er:

Advarsel: Include () [function.include]: Unable to access / mounted-storage/home101a/sub008/sc62694-UTBW/billig-rejser.dk/libraries/pattemplate/patTemplate.php i / mounted-storage/home101a/sub008/sc62694-UTBW/billig-rejser.dk/libraries/loader.php on line 80

Advarsel: Include (/ mounted-storage/home101a/sub008/sc62694-UTBW/billig-rejser.dk/libraries/pattemplate/patTemplate.php) [function.include]: Failed to open stream: Ingen sådan fil eller mappe i / mounted-storage/home101a/sub008/sc62694-UTBW/billig-rejser.dk/libraries/loader.php on line 80

Advarsel: Include () [function.include]: Unable to access / mounted-storage/home101a/sub008/sc62694-UTBW/billig-rejser.dk/libraries/pattemplate/patTemplate.php i / mounted-storage/home101a/sub008/sc62694-UTBW/billig-rejser.dk/libraries/loader.php on line 80

Advarsel: Include (/ mounted-storage/home101a/sub008/sc62694-UTBW/billig-rejser.dk/libraries/pattemplate/patTemplate.php) [function.include]: Failed to open stream: Ingen sådan fil eller mappe i / mounted-storage/home101a/sub008/sc62694-UTBW/billig-rejser.dk/libraries/loader.php on line 80

Advarsel: Include () [function.include]: Failed opening '/ mounted-storage/home101a/sub008/sc62694-UTBW/billig-rejser.dk/libraries/pattemplate/patTemplate.php' for inclusion (include_path ='.:/ usr/share/php5 / ') i / mounted-storage/home101a/sub008/sc62694-UTBW/billig-rejser.dk/libraries/loader.php on line 80

Fatal fejl: Class 'patTemplate' ikke fundet i / mounted-storage/home101a/sub008/sc62694-UTBW/billig-rejser.dk/libraries/joomla/template/template.php on line 29

som jeg ikke forstår ret meget af da jeg ikke har nogen PHP kendskab.

Hvad gør jeg.

/Dkgryf
Avatar billede Keld Nielsen Forsker
26. oktober 2009 - 07:25 #1
Avatar billede e30_fk Nybegynder
26. oktober 2009 - 20:22 #2
Det ser meget godt ud, men er der ikke lyd på? det er jo ikke unormalt at der er en som kommenterer hvad der sker? det er lidt utydeligt...

M/dkgryf
Avatar billede Keld Nielsen Forsker
26. oktober 2009 - 20:35 #3
-fin lyd på her!
Avatar billede ennovation Nybegynder
12. november 2009 - 10:26 #4
Hvor har du dit webhotel - det kan være at de køre Safe mode så der er nogle restriktioner på installationen.

Du kan eventuelt undersøge om din provider har et kontrol panel hvorfra du kan installere Joomla direkte. Dette er ret normalt ved de store udbydere.

MVH
ennovation