Avatar billede r_holmgaard Nybegynder
25. oktober 2009 - 21:28 Der er 3 kommentarer

Tastatur og museplade på Asus eee pc stopper med at fungere

Har en Asus eee pc og af og til, ganske umotiveret, stopper tastaturet og musepladen med at fungere. Der er absolut ingen respons. De eneste knapper der fungerer er tænd/sluk musepladen og tænd/sluk-knappen.
Computeren i sig selv kører fint videre og kører som før. (Viser beskeder, blinkende markører og indkommende messenger beskeder)

Fejlen har forekommet omkring 10 gange på den 1½ mdr. jeg har haft computeren.

Ved ikke hvad der kan gøres for at undgå denne slags problemer?
Avatar billede johnstigers Seniormester
25. oktober 2009 - 21:36 #1
ASUS notebook
Du kan gøre et af følgende:
1.
Alle garantisager på ASUS notebook håndteres af ASUS serviceafdeling/Hotline
Kontaktoplysninger:
Telefon Danmark:
+45 38 32 29 43
Garantiperiode:
2 år fuld garanti
Øvrigt:
Læs mere om garanti regler i "Notebook Warranty Card" som er vedlagt alle notebooks.
Telefon Norge:
+47 23 16 26 82
Telefon Sverige:
+46 85 87 69 407
2.
Alle garantisager på ASUS notebooks håndteres via http://rma.asus.de/pick_eu/dk/
Dette betyder, at du som kunde ikke behøver at kontakte Hotline pr. tlf. Først for, at forespørge på en RMA eller en DOA sag.
Du udfylder blot denne sides formularer (det er vigtigt, at du vælger hvorvidt det er en Notebook eller en Eee) og sidenhen modtager du/I svar retur fra Asus hvori sagsnummeret er oplyst.
Avatar billede r_holmgaard Nybegynder
25. oktober 2009 - 21:42 #2
Mange tak, det forsøger jeg, og ser om de har en løsning til mig. :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
25. oktober 2009 - 22:07 #3
Regn med at den skal til service :)