Avatar billede nemezis Nybegynder
14. juli 2001 - 12:07 Der er 4 kommentarer

Bind9 + db?

Hvordan får man bind9 til at køre med en Sql database som backend?

Det skulle vist nok være integreret i bind9...
Avatar billede needphphelp Nybegynder
25. juli 2001 - 19:56 #1
Jeg har ikke helt prøvet det før - men vil gætte på du skal lave et CRONJOB der kører eks. hvert 30 min. og laver noget den vej!
Avatar billede mdr Nybegynder
04. august 2001 - 11:14 #2
ISC-BIND v9 supportere rigtigt nok mySQL til at køre som backend database server, men der er ikke lavet nogen backend implementering, dvs. der er ikke lavet nogen integrations backend, der gør at du kan query dine SQL-tables, så det nytter ikke rigtigt noget, på nuværende tidspunkt, at der er support for mySQL, men ingen backend til at koble den på.
Avatar billede mdr Nybegynder
04. august 2001 - 11:15 #3
ISC-BIND v9 supportere rigtigt nok mySQL til at køre som backend database server, men der er ikke lavet nogen backend implementering, dvs. der er ikke lavet nogen integrations backend, der gør at du kan query dine SQL-tables, så det nytter ikke rigtigt noget, på nuværende tidspunkt, at der er support for mySQL, men ingen backend til at koble den på.
Avatar billede tljensen Nybegynder
09. februar 2005 - 01:15 #4
http://cr.yp.to/djbdns.html - koerer direkte i CDB, som kan modificeres on-the-fly.
mindre overhead, ingen genstart (heller ikke for nye zoner), og saa er der jo selvfoelgelig sikkerhedsaspektet.