Avatar billede pbcomx Nybegynder
24. oktober 2009 - 16:17 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Windows 7 Internet

Hey.
Jeg har windows 7 på min com..
Og har problemer med at når jeg downloader så går mit net.?
Ikk så meget at forklare . Syns bare det er wierd ..

Det er lidt ligsom at den skal varme op, hvis i forstår.
At den skal download lidt og så genstarte og så lidt hurtigere end til at den har downloaded med min fulde hastighed.?

På forhånd tak.
Avatar billede madracer Nybegynder
24. oktober 2009 - 18:07 #1
Du skriver ikke noget om du bruger trådløst eller kablet internet, men hvis du bruger trådløst vil jeg nok anbefale at du prøver at genstarte din router, hvilket jeg formoder du nok har prøvet. Ellers prøv at slå din TCP/IP Version6 fra, hvis du har det installeret...den kan godt drille
Avatar billede pbcomx Nybegynder
24. oktober 2009 - 18:17 #2
Skal lige siges at dette problem kun sker på Windows 7
Avatar billede lasbas Nybegynder
24. oktober 2009 - 21:55 #3
Bios update

windows update
Avatar billede pbcomx Nybegynder
24. oktober 2009 - 22:08 #4
Fuldt updatedet
Avatar billede lasbas Nybegynder
26. oktober 2009 - 17:18 #5
Hvilken maskine er det ?

Hvilken Bios version er på ?
Avatar billede pbcomx Nybegynder
26. oktober 2009 - 17:36 #6
Fandt ud af at, hvis jeg brur DNS Server så går nettet på min com.. Og jeg skal genstarte. Men hvis jeg slår det fra så virker det fint..-_-. Bio's V er vidst 6.00 PG.
Avatar billede pbcomx Nybegynder
26. januar 2010 - 11:11 #7
Kan jeg vende tilbage til denne tråd eller skal jeg oprette en ny?

Jeg fik mine nye Ram her igår efter at de gamle var gået i stykker. Da jeg så kommer tilbage til min computer igen efter at have kørt med samme harddisk på en anden computer, Går nettet hele tiden, Uden DNS Server. Køre på Kable (Ikke trådløst) Win7 64bit Ultimate. Et Nforce 790i Ultra Sli, Har vidst ikke rørt ved dens Bio's Version. Men tænke at det ikke var nødvendigt så længe dette problem ikke kom frem på den anden com, Med helt samme harddisk?