Avatar billede canis_lupus Nybegynder
23. oktober 2009 - 17:35 Der er 5 kommentarer

Mangler et gratis scanning til virus.

Hej. Jeg Mangler et gratis scannings program. jeg har lige kørt en tur med spybot-search and destroy.  Er der nogen som kender andre programmer som de kan anbefale. Jeg kører med vista 64 bit.
Avatar billede my-unlock Nybegynder
23. oktober 2009 - 17:39 #1
Brug AVG,bruger det selv, ssynds selv det virker super.
Avatar billede wylle Nybegynder
23. oktober 2009 - 17:45 #2
avg gør den langsom, jeg synes du skal bruge advenced systemcare
Avatar billede askalot Mester
23. oktober 2009 - 18:31 #4
jeg bruger Avast

Jeg synes også AVG gjorde min computer langsom
Avatar billede Bodillen Nybegynder
23. oktober 2009 - 20:43 #5
Der er lige kommet en ny udgave af AVG (9), som skulle være hurtigere.. jeg supplerer den med Malwarebytes' Anti-Malware, som fanger lidt mere.