Avatar billede webintegrator Nybegynder
23. oktober 2009 - 17:28 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Hjælp Dog!!!

ER DER IKKE EN ENESTE SOM KANS VARE PÅ MI T SPØRGSMÅL ER DET VIRKELIGT SÅ SVÆRT???

Hvordan kan jeg få Email direkte ud på en fax maskine???

Det vil sige vis en kunde på min hjemmeside udfylder formularen og afsender den skal den Direkte automatisk ud på et fax nummer!!

I FÅR ALLE MIN POINT VIS I KAN FINDE MIG EN LØSNING

HJÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆLLLLP!
Avatar billede hmanback Nybegynder
23. oktober 2009 - 17:43 #1
Der er nok ikke så meget hjælp at hente, sådan som du skaber dig.
Og dobbelt posts med samme spørgsmål er dårlig stil:
http://www.eksperten.dk/spm/885464

Og hvad med om du lukkede nogle af alle de spørgsmål du har gang i.
23. oktober 2009 - 17:53 #2
Hørt!
Avatar billede vejmand Juniormester
23. oktober 2009 - 17:56 #3
Du har ikke lukket ét eneste af dine spørgsmål, hvordan kan du så tro at nogen vil hjælpe dig???

http://www.eksperten.dk/list/spoergsmaal/webintegrator
Avatar billede martinbk Nybegynder
23. oktober 2009 - 17:57 #4
tydeligvis endnu et umodent indslag på eksperten, desværre oftere og oftere forekommende, hvis i ser er brugeren ikke engang 2 måneder gammel og allerede opfører han sig somom han ejer stedet.

måske du skulle overveje din fremgangsmåde og ikke mindst tone mester hvis du vil gøre dig nogen forhåbninger om at folk skal tage dig bare lidt seriøst
Avatar billede vejmand Juniormester
23. oktober 2009 - 18:02 #5
Du vil sikkert få gavn af at læse disse links:
http://www.eksperten.dk/faq
http://www.eksperten.dk/brugerbetingelser
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
23. oktober 2009 - 19:11 #6
Ud over det nævnte, kan det jo være ingen kender svaret.

Er det vigtigt dig - det lyder sådan ;) - så ring til et passende konsulentfirma, og betal regningen.
Avatar billede askalot Mester
23. oktober 2009 - 19:32 #7
Avatar billede webintegrator Nybegynder
23. oktober 2009 - 23:12 #8
Hvordan lukket man et spørgsmål???
Avatar billede askalot Mester
23. oktober 2009 - 23:30 #9
sætter du kryds ud for "accepter svar"
Avatar billede vejmand Juniormester
24. oktober 2009 - 03:42 #10
Sådan lukker du dine spørgsmål:

Hvis der ikke er lagt et "Svar", bér du hjælperen om at sende "Svar".
Hvis spørgsmålet er "død" uden hjælp, sender du selv et "Svar" som du efterfølgende accepterer.

Du sender et "svar" ved at flytte den lille prik oven over boksen, du skriver i.

Du lukker spørgsmålet ved at sætte flueben i "Accepter dette svar" ud for svaret, og klikke på "Accepter svar og afgiv point" nederst.
Avatar billede webintegrator Nybegynder
24. oktober 2009 - 18:53 #11
?