Avatar billede bmovie Nybegynder
20. oktober 2009 - 20:25 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Links i mails

Links i mine mails virker ikke, MEN - hvis jeg højreklikker på dissse links kan de åbnes på en ny fane.

Spørgsmålet er: Hvordan får jeg mulighed for også at få et klik på et link til at åbne i enten den beståendende eller en ny browser.
Avatar billede vejmand Juniormester
20. oktober 2009 - 20:42 #1
Hvilket mail-program taler vi om?
Avatar billede off-line Nybegynder
20. oktober 2009 - 20:42 #2
Mener du links fra Eksperten? Hos mig åbner de da bare i et
nyt windue. Men har man en anden browser som standart, vil det
åbne der. Ellers fortæl noget mere.
Avatar billede off-line Nybegynder
23. oktober 2009 - 13:01 #3
Hvis du ikke gider deltage i dine egne
spørgsmål, så lad være med at stille dem, og spilde andres tid
24. oktober 2009 - 22:40 #4
Avatar billede bmovie Nybegynder
14. marts 2010 - 19:38 #5
Til off-line
Beklager, men mit spørgsmål var desværre oprettet på en (næsten) nedlagt mail-adresse, hvorfor jeg ikke var opmærksom på de feetbacks, der kom.

Problemet eksisterer stadig.
Vi benytter en ganske almindelig Explorer leveret med en Windows XP. Der har ikke tidligere været problemer med bare at højreklikke og så vælge Åbn i nyt vindue.

Derfor er vi meget forundrede over, at det "læige pludselig" ikke kan lade sig gøre længere.
Avatar billede vejmand Juniormester
14. marts 2010 - 22:38 #6
Åbn IE -> Funktioner -> Internetindstillinger -> Generelt -> Indstillinger ud for "Faner" -> ........
Avatar billede bmovie Nybegynder
24. marts 2013 - 20:03 #7
Tak til alle - også vejmand, der er kommet på senere.

Men selv ikke vejmands forslag har løst problemet. Altså blot den sidste udvej (en lang weekend) hvor jeg har totalreformateret hele udstyret.
Alt er startet fra "nyt" og alt fungerer som det skal.
Desværre en lang process, men tak for jeres deltagelse.
BM