Avatar billede rapsac84 Nybegynder
20. oktober 2009 - 17:41 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

køb af kabinet og bundkort

jeg står og skal ud og købe et nyt kabinet som skal være så stille som mugligt og så gør det ikke noget det er flot

jeg skal bruge et nyt bundkort der er klar til SLI

prisen på det kabinet må ikke være mere end 2000 helst max 1500
det samme med det bundkort

jeg har det her
Quad cpu q9300 2,6
6 GB ram
NVIDIA Geforece GTX 260
ASUS P5QL bundkort
Avatar billede rapsac84 Nybegynder
21. oktober 2009 - 19:11 #1
flytte
Avatar billede johnstigers Seniormester
21. oktober 2009 - 19:25 #2
Husk at acceptere eget svar :)
Avatar billede HBechJ Nybegynder
28. januar 2010 - 03:47 #3
Hej

Når du er oppe og bruge så mange penge på et kabinet vil jeg klart mene man skal gå efter kvalitet som f.eks. lian li, eller silverstone. Personeligt er jeg mest til Lian li.

Det med det skal være støjsvagt er det vigtig det har noget antivibration til Harddiske, blæser, PSU. så kan man evt. sætte lyddæmpnings måtter i, men jeg syntes ikke det er der man vinder mest.

Så et godt pænt lian li kabinet, gode støvsvage blæser (std. lian li er ok) og en støvsvag CPU køler og PSU. så kan du få den mere eller mindre lydløs uden støjdæmpnings måtter.

Hvilket lian li er sådan set hvad du bedst kan lige af design, de er stort set alle i top kvalitet.
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. januar 2010 - 20:10 #4
Hvorfor kommenterer du i et afsluttet spørgsmål?
Han fik desuden hjælp her: http://www.eksperten.dk/spm/890200
Avatar billede HBechJ Nybegynder
29. januar 2010 - 01:54 #5
En af mine første svar, skulle lige lure den med svar og kommentar, beklager.

Hvis han har fået svar i en anden tråd, syntes jeg måske man burde oplyse det i denne tråd også.