Avatar billede Jensh112 Nybegynder
20. oktober 2009 - 15:07 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Gendanne Sikkerhedecenter (Vista)

Jeg kan ikke starte sikkerhedcenter. Når jeg vil slå sikkerhedcenter til, får jeg beskeden..Sikkerhedcenter kan ikke startes. Hvad kan der gøres, håber på hjælp fra en venlig sjæl. Jens
Avatar billede vejmand Juniormester
20. oktober 2009 - 16:14 #1
Avatar billede johnstigers Seniormester
20. oktober 2009 - 16:51 #2
Og så skal du til at følge med i dine egne spørgsmål: http://www.eksperten.dk/list/spoergsmaal/Jensh112
Avatar billede Jensh112 Nybegynder
20. oktober 2009 - 22:25 #3
Hej Vejmand. Dit råd har desværre ikke hjulpet. Jeg får en advarsel om, at sikkerhedcenter ikke køre, når jeg så går ind i sikkerhedcenter, og klikker på slå til, får jeg beskeden : Tjenesten sikkerhedcenter kan ikke startes. Har du en Ide til løsning.
Avatar billede f-arn Guru
20. oktober 2009 - 23:07 #4
Hvordan prøver du egentlig at starte det sikkerhedscenter. Altså hvor?
Avatar billede Jensh112 Nybegynder
20. oktober 2009 - 23:25 #5
Hej f-arn

Jeg går ind i kontrolpanel, åbner sikkerhed..kontroller sikkerhedsstatus for denne computer. Der står at, tjenesten sikkerhedscenter er deaktiveret, når jeg så klikker på slå til nu, kommer beskeden : Tjenesten sikkerhedscenter kan ikke startes.
Avatar billede f-arn Guru
21. oktober 2009 - 04:54 #6
Klik start>søg og find services.msc
Tryk Enter
Find sikkerhedscenter, Højreklik på det og vælg Automatisk.
Genstart og prøv igen.
Avatar billede Jensh112 Nybegynder
21. oktober 2009 - 06:03 #7
Hej f-arn.
Jeg fulgte dit råd..og nu har jeg fået sikkerhedscenter tilbage.
Du skal have mange tak for hjælpen. Jens
Avatar billede f-arn Guru
22. oktober 2009 - 08:18 #8
Det lyder jo godt :)