Avatar billede Slagterhunden Nybegynder
19. oktober 2009 - 20:20 Der er 1 løsning

installere win xp på computer der har win7 (partition)

ja nu er jeg blevet GODT træt af at ingen kan hjælpe mig med at få cam til at virke på win7. og fik mobilt bredbånd fra telmore idag. det kan heller ikke fungere ordentligt på win7

jeg har en 100 gb harddisk i min bærbar (er en gammel 3.0 p4)
jeg brugte så windows 7 eget partitions program for at lave en ny partition så jeg ku installere win xp på den og stadig beholde win7.
men kunne kun lave en partition på 170 mb :-o
der er 31 gb ledig på harddisken. hvad er galt?
evt et andet program som jeg kan bruge i win7 så jeg kan ændre partitionen
jeg har defragtmenteret harddisken. var det første jeg gjorde.
håber der er et klogt hoved kan hjælpe
Avatar billede Blandy Praktikant
20. oktober 2009 - 10:50 #1
Grunden til du ikke kan lege med de partitioner, er fordi de allerede er allokeret, så vil win 7 ikke røre ved det med en ildtang. Men du kan bruge partitionmanager, så kan du sagten lege med din HDD igen.