Avatar billede sh-dk Nybegynder
16. oktober 2009 - 08:06 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke geninstalere Office 2007

På grund af et problem med Outlook 2007 valgte jeg at afinstallere hele officepakken.
Det skete helt uden problemer via kontrolpanel.

Når jeg så skal geninstallere officepakken, sætter jeg den originale CD i og får så følgende fejlmeddelelse:

D:\STANDARDR.WW\SETUP.DLL digital signature does not validate or is not present.

Nogen forslag til hvd jeg så skal gøre?
16. oktober 2009 - 08:15 #1
Er D: dit CD/DVD drev ?
Avatar billede sh-dk Nybegynder
16. oktober 2009 - 08:24 #2
JA, det er det
Avatar billede Blandy Praktikant
16. oktober 2009 - 08:26 #3
Det lader til at være den indbyggede activision der mangler, eller er udløbet. Du kan lige så godt finde en nye kopi med det samme. Spørg evt en computerkammerat, de kan finde den slags in no time;)
Avatar billede sh-dk Nybegynder
16. oktober 2009 - 10:47 #4
Det forstår jeg ikke.
En CD kan da ikke blive "for gammel".

Så må det da være et Microsoftproblem!!!

Så må de vel kunne give mig en komando, som kan låse den op?
Avatar billede justrace Novice
16. oktober 2009 - 10:58 #5
activision ???

Det lyder som om der er noget galt med dit CD-drev.

Er din Office en OEM version kan du hente en ny på Microsofts hjemmeside.
16. oktober 2009 - 10:59 #6
Bare en tanke: Copy hele CD'en over på en passende sted på dit HD og install DERFRA ?
Avatar billede sh-dk Nybegynder
16. oktober 2009 - 11:28 #7
HAr forsøgt at kopiere CD over til Harddisk.
Det kan man ikke
Avatar billede Slettet bruger
16. oktober 2009 - 11:28 #8
Hvis du mener det er et Mikrosoftproblem ,syntes jeg du skulle prøve her og melde tilbage, hvad resultat du får

https://support.microsoft.com/oas/default.aspx?c1=509&gprid=9860&st=1
Avatar billede justrace Novice
16. oktober 2009 - 11:35 #9
Det tyder på dit cd-drev er gået til de evige internetmarker.
Avatar billede sh-dk Nybegynder
16. oktober 2009 - 12:05 #10
Der er ikke noget i vejen med CD drevet.
Det er en softwarespærring som går at jeg ikke kan kopiere
Avatar billede sh-dk Nybegynder
26. oktober 2009 - 16:29 #11
Problemet er blevet løst.

Det var en fejl på selve CD skriven som udløste fejlen.

Jeg brugte det råd som kom fra samsonjens, og ved hjælp fra Microsoft fandt vi frem til problemets løsning.

Så hvis det er OK med alle vil jeg gerne give point til samnssonjens, (hvis han ellers vil give et svar).

Tak for hjælpen.
Avatar billede Slettet bruger
26. oktober 2009 - 16:50 #12
:-)
Avatar billede sh-dk Nybegynder
26. oktober 2009 - 17:17 #13
Hermed afsluttet
26. oktober 2009 - 17:25 #14
PS: Husk OFFICEUPDATE + andre opdateringer fra WindowsUpdate !!!
Avatar billede sh-dk Nybegynder
26. oktober 2009 - 17:44 #15
Hej Larry.

JA, mon ikke. Den stod i næsten en time og downloadede opdateringer.
Avatar billede Slettet bruger
26. oktober 2009 - 19:06 #16
Så syntes jeg du slap billigt. Det er ikke mange dage siden,  jeg havde genskabt en pc der brugte næsten en hel dag på at hente opdateringer til både windows og office -)