Avatar billede jens_32 Nybegynder
14. oktober 2009 - 11:15 Der er 1 kommentar og
3 løsninger

C5 og elektrikere

Hej.

Nogen der ved om et branche modul til el-branchen er lavet?
Avatar billede jeki Nybegynder
14. oktober 2009 - 12:08 #1
Ja. Det har EL & VVS Data A/S, Risskov og Norriq, Glostrup
Avatar billede jeki Nybegynder
14. oktober 2009 - 12:11 #2
El & VVS Data hedder i dag Bygteq, kom jeg lige i tanke om.
Avatar billede Jesper22 Nybegynder
14. oktober 2009 - 12:36 #3
Hej Jens,

Hos IT-Effect har vi lavet en komplet C5 brancheløsning til Håndværkere - HåndværkerEffect. Denne er der bl.a. flere elektrikere der benytter.
Avatar billede mariaf Juniormester
14. oktober 2009 - 20:41 #4
Det har C5 Bolig ApS.

Komplekse avancemodeller på enten kostpris eller listepris efter eget valg pr. prisgruppe.
Indlæsning af alle oioxml-faktura fra leverandører, evt via Nemhandel (gratis)
Indlæsning af alle prisfiler fra leverandører
Finansmodel pr. projekt til kontering, så man ikke skal huske en masse finanskonti.
8-10 rapporter, så f.eks igangværende arbejde kan opgøres pr. lige nu.
Integration til WPA, nSales Mobile eller KvikTid.

www.c5-bolig.dk