Avatar billede tiltthis Nybegynder
12. oktober 2009 - 11:58 Der er 2 kommentarer

Dansk Netradio på Jobbet

Hey Alle hjælpsomme eksperter!

Jeg sidder på arbejdet og har tit lyst til at høre dansk netradio, men jeg har en finsk IP addresse, så når jeg går ind på Nova.fm/thevoice/NRJ.dk ovs åbner afspiller vinduet, skriver ''connection'' i et stykke tid og stopper derefter så.

Er der et plugin jeg kan hente eller noget jeg kan gøre for at få det til at virke?
Avatar billede fbhzone Nybegynder
12. oktober 2009 - 12:20 #1
Formentlig ikke. De fleste netradioer blokerer for udenlandske IP adresser aht. det licensmæssige.

Din mulighed er jo selvfølgelig en server i danmark og så proxy'e trafikken men det er vel lidt meget at gøre ved det?
Avatar billede tiltthis Nybegynder
12. oktober 2009 - 12:29 #2
tjo, men kunne jeg ikke nøjes med at hente en browser jeg ikke bruger, og proxy'e traffiken på den til den dansk server også kun bruge det til netradio?

Har du eventuelt et link eller noget det kunne få mig startet ?

takker