Avatar billede thunstef Nybegynder
11. oktober 2009 - 21:20 Der er 1 kommentar

eMAC printproblem

Min eMac vil ikke længere printe. Jeg får beskeden "fejl under udskrivning" el. "word cannot print due to a problem with the current printer. Make sure you have a printer selected in Print Center". Har ellers altid fungeret upåklageligt.

Om aftenen ingen problemer, næste morgen kunne jeg ikke printe. eMac'en stod på vågeblus natten over. Printeren Brother HL-2030 virker OK, når jeg forbinder den med min bærbare Mac.

Har prøvet at tilslutte min anden printer EPSON til eMac, virker helle ikke, får samme beskeder.

Specifikationer: eMac PowerPC G4, Mac OSX version 10.4.11.

Hvad er der galt? Kan nogen hjælpe?

På forhånd tak.

Steffen
Avatar billede ptj_11 Forsker
12. oktober 2009 - 13:41 #1
Prøv at afinstallere, og installere igen.
Virker det stadig ikke, så er der sikkert enten noget galt med dine printere, eller med din Emac.
/ptj_11