Avatar billede synthaiz Nybegynder
10. oktober 2009 - 21:42 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Counter Strike kører ikke i Fullscreen?

Hej eksperter.

Kan ikke få Counter strike 1,6 til at kører i fullscreen, jeg ved ikke hvad der er galt. Hvis jeg tager den til at kører i Software eller den anden mulighed (som er elendig kvalitet) Kan den godt kører i fullscreen.. Det er kun i OpenGL den gør det, og det er den jeg vil bruge når jeg spiller ellers lagger jeg

For at i kan sætte jer mere ind i problemet så har jeg taget nogen screenshots:

Her kan i se hvor lille skærmen er + indstillingerne

http://yfrog.com/5nbeggedelej

Indstillinger på ikonet:

http://yfrog.com/05indstillingerj

En besked den siger når jeg starter cs op, skal trykke ok før den starter helt op (ved ikke om den har betydning med problemet fullscreen)

http://yfrog.com/5nerrorxj

Håber i kan hjælpe
Avatar billede johnstigers Seniormester
10. oktober 2009 - 22:05 #1
Hent Gameux.dll her: http://www.dll-files-download.com/G/2008-01-13/5924.html

Pak den ud til c:\windows\system32

Så skulle det virke.
Avatar billede synthaiz Nybegynder
10. oktober 2009 - 22:31 #2
Hmm, når jeg skal pakke den ud til c:\windows\system32
siger den: Enter password for the encrypted file: gameux.dll
Avatar billede synthaiz Nybegynder
10. oktober 2009 - 22:36 #3
Jeg har downloadet gameux.dll  et andet sted fra og pakket det ud i system32..

men der er ikke sket nogen forandringer
Avatar billede synthaiz Nybegynder
10. oktober 2009 - 22:39 #4
hov, 2 sekunder, nu siger den noget andet. laver lige et screenshot 2 sekunder
Avatar billede synthaiz Nybegynder
10. oktober 2009 - 22:41 #5
Efter jeg har pakket gameux.dll ud i system32
så siger den dette nu:

http://yfrog.com/0f10707156j <<- Screenshot
Avatar billede justrace Novice
11. oktober 2009 - 09:53 #6
Tag at få kigget på dine gamle spørgsmål, og bed dem der er kommet mad løsninger lægge et svar i stedet for selv at tage dem.  Når man selv tager point i besvarede spørgsmål, bliver det nok svært at få hjælp fremover.
Avatar billede synthaiz Nybegynder
11. oktober 2009 - 11:42 #7
Det er måske fordi jeg selv finder en løsning til det idiot..

tak fordi du ødelægger mit topic nu.. spade..
Avatar billede justrace Novice
11. oktober 2009 - 12:01 #8
Tjah, men den holdning kommer du sikkert langt her på Eksperten.
Avatar billede synthaiz Nybegynder
11. oktober 2009 - 12:23 #9
Så hold dog kæft man...
prøv at bland dig uden om i mine topics..
jeg er ligeglad med din mening bare stfu
Avatar billede johnstigers Seniormester
11. oktober 2009 - 12:35 #10
Så hopper jeg af...
Løs dit problem selv, for sådan en gang mundævl gider jeg ikke høre på - slet ikke når #6 er berettiget kritik.

Desuden er du anmeldt til admin.
Avatar billede johnstigers Seniormester
11. oktober 2009 - 13:07 #11
Synthiaz>
Du får lige dette link - læs og forstå: http://www.eksperten.dk/faq#faq-9
Avatar billede synthaiz Nybegynder
11. oktober 2009 - 15:06 #12
sejt nok. det er jo ham der ødelægger mine topics
Avatar billede johnstigers Seniormester
11. oktober 2009 - 17:59 #13
Nej, det er dig der ødelægger det selv med det sprogbrug.
Avatar billede synthaiz Nybegynder
25. oktober 2009 - 00:12 #14
a
Avatar billede johnstigers Seniormester
25. oktober 2009 - 11:20 #15
Hvad var løsningen?