Avatar billede erikmailand Nybegynder
10. oktober 2009 - 02:10 Der er 1 løsning

Epg fra Ontv.dk til Mce

Hej Eksperter.

Har et kæmpe problem med min HTPC, den EPG der følger med synes jeg er uprecis, nogle gange passer program-titlen eller tiden ikke.

Er Pro medlem ved ontv.dk, som giver mig lov til at downloade xmltv, som så skulle kunne bruges i mit mediecenter, men kan sku ikke finde noget program til dette.

er der nogle kloge hoveder som ved hvordan jeg får hentet xmltv filen + lagt den ind i mce programguiden, og dette skulle selvfølgelig gerne kunne ske automatisk.

Køre i øjeblikket med Vista X64 Home Premium, men får Windows7 X64 når dette udkommer.
Avatar billede erikmailand Nybegynder
06. januar 2010 - 22:03 #1
Lukker pga. ingen svar :)

Fik det il at virkemed bigscreenepg.