Avatar billede Tester1 Nybegynder
08. oktober 2009 - 16:51 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Aceer MSN

Jeg står med en Aceer bærbar, der tilsyneladende ikke vil logge ind på msn. Påtrods af den før har kunnet=(

Slettet og Geninstalleret
Tømt for cookies(alt browserdata)
Tjekket Firewall - Ok

Såvidt jeg har forstået, begyndte det først efter den havde været til repartion. Fejlfinding melder fejl ved Primær Porte? Tænker om det kan være noget DEP? men hvis det var tilfældet, vil den vel crashe.
Avatar billede Tester1 Nybegynder
08. oktober 2009 - 16:52 #1
Vista
Avatar billede Mathias90 Nybegynder
08. oktober 2009 - 17:50 #2
Hvilken version af Live Mssenger kører du med?

Hvad er den eksakte fejlkode du får?

Du siger at du har tjekket firewallen, og at det er OK. Har du prøvet at disable den? Har du prøvet at disable antivirusprogrammet?

Er UAC enabled? Det burde ikke betyde noget, men prøv evt. at disable det.

Det er måske et langt skud, men har du også prøvet at genstarte din router?
Avatar billede Tester1 Nybegynder
24. oktober 2009 - 22:14 #3
Nyeste version (installeret direkte fra den msn.dk)

Min ven er taget på ferie så kan desvære ikke providere ydligere information. Men hvis i har nogen ideer, vil jeg gerne høre=)
Avatar billede Tester1 Nybegynder
28. november 2009 - 14:47 #4
Hmm skulle havde tjekket fejlkoden-.-

Må vente til næste gang.