Avatar billede nicqh Praktikant
04. oktober 2009 - 13:14 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

CounterStrike d3d

Hej. Skulle lige prøve lidt cs 1.6 igen efter lang tid pause. Fik sat grafikken til at kører d3d i stedet for OpenGl det kunne den ikke lige klare så hver gang jeg åbner cs er der sort skærm. Har lige installeret nye driver til grafikkortet. Nogle der ved hvad jeg kan gøre for at evt skifte tilbage til opengl eller understøtte d3d?
Avatar billede johnstigers Seniormester
04. oktober 2009 - 14:38 #1
Afinstaller spillet, og tjek bagefter at alle mapper vedr. spillet også er slettet.

Prøv så at installere det igen og se om ikke det hjalp.

Hvis ikke, så har du et problem med driverne til dit grafikkort, så de skal opdateres.
Avatar billede nicqh Praktikant
19. juni 2011 - 22:29 #2
død tråd
Avatar billede johnstigers Seniormester
20. juni 2011 - 20:18 #3
JEP!!!

Men hvem døde den på grund af...? :)