Avatar billede sympotonic Nybegynder
02. oktober 2009 - 10:15 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Søger TV Tuner kort med speciel brugerflade

Hej alle jer,

Jeg søger et tv tuner kort, hvor der er RCA Video indgang på, og hvor der medfølger software, som man kan tvinge til at køre øverst. Tanken er at jeg f.eks altid vil have mit tv program til at køre oppe i højre hjørne, lige meget hvad jeg ellers laver på computeren. så som spiller CS, søger på internet explore osv.

Er der nogen af jer som har erfaring indenfor TV-Tuner kort, som har RCA Video indgang, da jeg skal tilsluttet yderligere ting til, som kan det jeg efterspørger, vil jeg meget gerne høre hvad jeres kort og program i bruger hedder.

MvH Tommy Christiansen
Avatar billede mcb2001 Nybegynder
02. oktober 2009 - 15:37 #1
du kan ikke tvinge ret meget til at ligge oven på f.eks. CS, da den "overtager" grafikkortet og dermed hvad der bliver skrevet til skærmen...
Avatar billede sympotonic Nybegynder
06. juni 2011 - 16:19 #2
Lukker tråden - er gået død