Avatar billede mortenmmm Nybegynder
25. september 2009 - 19:19 Der er 7 kommentarer

Problem med min mail = gratisemail

Problem med min e-mail jeg kan ikke logge på min mail, har jeg ikke kunne det sidste ½ år. Har prøvet og maile flere gange til webmasteren på gratisemail.dk, men uden noget held. Hvad kan man gøre for og få fat i sine mails???
Avatar billede fbhzone Nybegynder
25. september 2009 - 19:24 #1
Hvis du ikke kan komme i kontakt med dem der udbyder tjenesten kan du formentlig ikke rigtigt gøre noget.
Avatar billede mortenmmm Nybegynder
25. september 2009 - 19:32 #2
nej det det. man man finde ud af om de er gået konkurs siden men intet kan på deres hjemme side eller komme i kontakt til dem. ??
Avatar billede bmpi Nybegynder
25. september 2009 - 20:37 #3
Nej, de ser ikke ud til at være gået konkurs. Du kan se på DK-Hostmaster, hvem der ejer domænet (https://www.dk-hostmaster.dk/index.php?id=42&query=gratisemail.dk&submit=S%F8g), og hvis du så laver en søgning på CVR.dk, kan man se, at firmaet stadigvæk er aktivt: http://cvr.dk/Site/Forms/PublicService/DisplayCompany.aspx?cvrnr=31757193

Men ellers skulle du måske overveje at skifte til en anden udbyder af gratis mail: gmail.com - som jeg kan se, at ejeren af gratisemail.dk også selv bruger :)
Avatar billede mortenmmm Nybegynder
27. september 2009 - 09:32 #4
Hvis de ikke er gået konkurs, så forstår jeg ikke de ikke får lavet deres mail hjemmeside. Har også prøvet og lave en hel ny mail på deres side, der fryser billedet bare og kommer ikke videre.

Men med og skifte til en anden udbyder får jeg jo ikke de mails jeg har fået på min gratisemail tilbage.

Der er måske slet ikke andet og gøre, hvis man skal ha sine mails tilbage på... :(
Avatar billede mortenmmm Nybegynder
27. september 2009 - 09:34 #5
Kan man finde ud af om der er andre der også har det samme problem med gratisemil.dk som jeg har, for det må der da være.
Avatar billede bmpi Nybegynder
27. september 2009 - 11:15 #6
Hvis du ikke selv har de emails liggende hos dig selv, så kan du selvfølgelig ikke gøre andet end at få fat på dem og få adgang til dem.
Avatar billede mortenmmm Nybegynder
27. september 2009 - 21:16 #7
Jeg har prøvet og kontakte dem. Har mail'et dem 7 gange siden jeg ikke kunne komme på min mail, men uden helt...