Avatar billede tinapusser Nybegynder
25. september 2009 - 00:11 Der er 6 kommentarer

sprog på mobiler.

hej. jeg er ved at købe nokia 5800 men er der nogen der ved om man kan skifte sprog fra dansk til tyrkisk da min mand er tyrker og jeg er dansk.jeg har ingen problemer med min tlf men vil gerne have hans på tyrkisk telefonsprog..
Avatar billede jonner40 Nybegynder
25. september 2009 - 08:58 #1
Avatar billede johnstigers Seniormester
25. september 2009 - 09:30 #2
Det jonner40 vil med link er:
tilgængeligt sprog og efter afsluttet køb):
tjekkisk, tysk, dansk, spansk, finsk, fransk, græsk, italiensk, hollandsk, norsk, polsk, portugisisk, svensk, slovakisk, engelsk
Avatar billede tjacob Juniormester
25. september 2009 - 18:39 #3
Det du taler om der John, er det ikke kun manualen?

Lige over billedet står der: Interne menuer i tysk, anglais, français, italien, tyrkisk??
Avatar billede tjacob Juniormester
25. september 2009 - 18:43 #4
På den samme side: "Tekniske oplysninger" står det samme under Customizing/Underholdning>Sprog: Fransk, engelsk, italiensk, tysk, tyrkisk

-Så det ser ud til at den godt kan tyrkisk
Avatar billede johnstigers Seniormester
25. september 2009 - 20:42 #5
Du har ret :)
Det var kun manual der var på de sprog.
Avatar billede tinapusser Nybegynder
17. oktober 2009 - 16:43 #6
tak skal i have men jeg har købt en nu med abonnement men den er uden den tyrkiske menu. desværre....så jeg må kigge videre efter den menu...