Avatar billede SN-89 Nybegynder
25. september 2009 - 00:05 Der er 11 kommentarer

Webcam virker ikke optimalt

Hej.. Jeg har et Creative Live! Cam (VF0470). Det har altid virket helt fint i over et år. Pludselig vil den ikke mere. Det blå lys i webcamet plejer at lyse ligeså snart bærbaren tændes det gør den ikke længere. Jeg skal enten gå ind i nogle af de pgr. der blev installeret med installations cden før den tænder og så slukker den ligeså snart jeg lukker pgr. igen. Og når jeg er på SKYPE tænder den kun et kort øjeblik så modtagerne kan se mig og slukker igen og sådan kan jeg blive ved :( Har prøvet at fjerne hele webcamet pgr. og indstallere det igen men det hjælper ikke :( Har købt et anden cam fra Microsoft men det virker heller ikke rigtigt så problemet må være fra computeren ????

Håber virkerlig nogle kan hjælpe mig da jeg bruger det rimelig ofte :S

- Mvh den forvirrede
Avatar billede SN-89 Nybegynder
25. september 2009 - 00:08 #1
forresten .. Når jeg kobler usben fra og sætter den til igen siger den engang imellem at den ikke genkender enheden og at den ikke virker korrekt og andre gange genkender den enheden og giver mig beskeden at den virker korrekt :S
Avatar billede lasbas Nybegynder
25. september 2009 - 00:41 #2
Hvis du altid bruger den samme USB port så prøv at bruge en anden
Avatar billede SN-89 Nybegynder
25. september 2009 - 00:47 #3
har tre USB porte og har prøvet at skifte men det hjælper ikke :( samme problem på alle tre :(
Avatar billede SN-89 Nybegynder
25. september 2009 - 00:58 #4
Hmm når jeg går ind på Kontrolpanelet kan jeg se der mangle to "menuer" (kan jeg se pga. der er huller, ellers aner jeg intet) men der mangler bl.a. en der hedder hardware og enhedshåndtering er det normalt? og hvordan kan jeg få fat på den igen hvis der overhoved er muligt ??
Avatar billede jonner40 Nybegynder
25. september 2009 - 09:02 #5
Vista eller xp eller noget andet ?
Avatar billede SN-89 Nybegynder
25. september 2009 - 09:25 #6
Hmm Nej bare alm windows XP
Avatar billede jonner40 Nybegynder
25. september 2009 - 17:13 #7
enhedshåndtering er inde i system i kontrol panelet

hvis der er gul advarsel over usb portene er din driver ikke ok
højreklik på den og vælg opdater

prøv at fjerne dine USB porte og genstart maskinen og lad windows finde dem igen
Avatar billede lyntoget Nybegynder
25. september 2009 - 18:25 #8
har du prøvet at hente en drivere fra deres hjemmeside hos dem den er lavet af ellers må du skrive til mig på henrik_j@tdc-broadband.dk så kan jeg bedre sende en links til dig den vej hvis jeg skal hjælpe dig
Avatar billede SN-89 Nybegynder
25. september 2009 - 22:03 #9
JOnner40: Ahaa det der den ligger :) hmm nej der er ikke noget gult advarsels tegn :(
Lyntoget: har sendt en mail :)
Avatar billede lyntoget Nybegynder
26. september 2009 - 00:20 #10
ok har du prøvet at finde den igen i windows xp så kan du se om den kommer igen ?
Avatar billede lyntoget Nybegynder
26. september 2009 - 00:52 #11