Avatar billede jaffafo Nybegynder
24. september 2009 - 23:22 Der er 2 kommentarer

Slette en XML fil når Session_End køres

Hej

Jeg har en web applikation hvor en XML bliver oprettet med filnavn som <sessionid>.xml

Jeg vil have denne fil slettet automatisk så snart brugeren forlader siden eller dennes session udløber. Hvordan går jeg det?

Jeg har prøvet at køre noget kode fra Application_End og Session_End uden held. Jeg kan nemlig ikke få fat i SessionID derfra og så kan jeg jo ikke få slettet den rigtige fil.

Nogen der ved hvordan jeg kan omgå dette problem? eller har en helt anden ide til hvordan det kan løses?

mvh
Avatar billede arne_v Ekspert
25. september 2009 - 03:07 #1
Application_End nej

Session_End burde kunne bruge Session.SessionID
Avatar billede arne_v Ekspert
22. oktober 2009 - 23:19 #2
Kommet videre ?