Avatar billede gmtgmtt Nybegynder
24. september 2009 - 20:52 Der er 6 kommentarer

Windows Xp problem kan ikke logge ind ordenligt

Hej

her i går morges begyndte min komputer at te sig åndsvagt
problemet er at når jeg taster min kode og trykker enter så logger den ind til mit baggrunds billed og så kommer den ikke længere

jeg har prøvet og gå i fejl sikker tilstand der kan jeg kun bruge Fejlsikker tilstand unden netværk ordenligt ellers går den i baglås når jeg trykker på noget inde på skrive bordet

har prøvet og køre sidst kendte konfigoration no luck
har prøvet og tage net kable ud og deaktivere min lan port no luck, har prøvet og installere windows om igen men den kommer med fejl når den læser cden ind kan ikke endgang komme til at se partionerne

MVH Thomas

nogle fårslag til hvad problemet er og for at løse problemet
Avatar billede johnstigers Seniormester
24. september 2009 - 20:54 #1
Når du er logget ind og kan se dit skrivebordsbillede, kan du så trykke ctrl+alt+del?

Hvis ja, så (har ikke kørt xp et stykke tid, så dette er på hukommelsen) tryk filer, nyt job - skriv explorer.exe

Sker der noget ved det?
Avatar billede gmtgmtt Nybegynder
24. september 2009 - 21:00 #2
sker intet når jeg trykker ctrl alt del jeg kan godt rykke musen og ind i mellem kommer markøren som plejer at komme når den tænker ellers sker der intet
Avatar billede ksoren Nybegynder
24. september 2009 - 21:04 #3
Er du tålmodig? Hvor længe har du prøvet at lade den stå?
Avatar billede gmtgmtt Nybegynder
24. september 2009 - 21:08 #4
nope det er jeg ikke har prøvet og lade den stå i ca en time¨uden der er sket noget
Avatar billede lasbas Nybegynder
24. september 2009 - 23:58 #5
Jeg gætter på at der er fejl i nogle sektore på harddisken ?

john_stigers trick er nemlig en almindelig brugt
work-around til at fikse præcis det problem.

Log ind i fejlsikker, kør 'chkdsk'
Avatar billede johnstigers Seniormester
25. september 2009 - 09:29 #6
Enig med lasbas :)